سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ملکه زیبایی 24 ساله کره جنوبی +عکس


دهم ژوئیه، مسابقه ملکه زیبایی 2015 کره جنوبی در سئول، پایتخت این کشور برگزار شد. لی مین جی، دانشجوی 24 ساله توانست پیروز این مسابقه شود.

وبسایت رادیو چین: دهم ژوئیه، مسابقه ملکه زیبایی 2015 کره جنوبی در سئول، پایتخت این کشور برگزار شد. لی مین جی، دانشجوی 24 ساله توانست پیروز این مسابقه شود.

ملکه 24 ساله کره جنوبی

ملکه 24 ساله کره جنوبی

ملکه 24 ساله کره جنوبی


ویدیو مرتبط :
ملکه زیبایی 2014کره جنوبی ..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملکه زیبایی 15 ساله قربانی جنایت اسرار آمیز برادرش شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان: این پسر 15 ساله به جرم شلیک 3 گلوله به سر خواهر بزرگترش که ملکه زیبایی منطقه " آرکانزاس" امریکاست در دادگاه حضور پیدا کرد.

 

 

ملکه زیبایی,عکس ملکه زیبایی

 

ملکه زیبایی 15 ساله قربانی جنایت اسرار آمیز برادرش شد +عکس

 

"کالتون هاروی" 15 ساله در حالیکه خواهرش " کاندیس " 16 ساله در خواب بود با شلیک 3 گلوله او را به قتل رساند و به همین دلیل از سوی دادگاه به تحمل 45 سال زندان محکوم شد.

هنوز علت اصلی این قتل مشخص نشده است. والدین آنها در مصاحبه شان با روزنامه های محلی گفته اند این خواهر وبرادر همیشه رابطه خوبی داشته اند و حتی با هم مشاجره نمیکردند.

 

درطول جلسه دادگاه قاتل 15 ساله تنها اشک می ریخت و به سوالات پاسخ میداد. قاضی او را به جرم قتل از نوع درجه دوم به 30 سال زندان و بخاطر استفاده از اسلحه به 15 سال زندان محکوم کرده است که اگر طی دوازده سال نخست رفتار درست و بی خطری از وی دیده شود احتمال عفو وجود خواهد داشت.

 

وکیل این خانواده مسئله بیماری روحی پسر نوجوان را مطرح کرده بود که قاضی این پرونده این مسئله را رد کرده است.

 

ملکه زیبایی,عکس ملکه زیبایی

 

 

ملکه زیبایی,عکس ملکه زیبایی

 


تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد