سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

معمای ۲۵ لنگه جوراب



معماهای سرکاری, تست هوش


شخصی لنگه جورابهای خود را از مدتی پیش به اینطرف در صندوقی انداخته و اینک در آن صندوق، ۲۵ لنگه جوراب سفید و ۲۵ لنگه جوراب سیاه جمع شده است.

 

حالا بهنگام شب، که برق نیز قطع شده است، آن شخص به یک جفت جوراب نیازمند است و چون چراغ پیدا نکرده، در تاریکی به اتاقی که صندوق جورابها در آنجاست رفته و در همان تاریکی می خواهد برای خود یک جفت جوراب انتخاب نماید، که هر دو سفید یا سیاه باشند!

 

آیا می توانید بگوئید که چند لنگه جوراب باید از آن صندوق برداشته، با خود به روشنایی ببرد، که بطور یقین و در میان آنها یک جفت یکرنگ، یعنی هر دو سفید یاهر دو سیاه باشد؟

 

******

******

******

******

******

******

******

******

جواب معما :

اگر آن شخص، فقط سه لنگه جوراب از آن صندوق برداشته، به روشنایی بیاورد، بلاشک، دو لنگه از آن سه لنگه یا سفید است یا سیاه، و غیر از این ممکن نیست.

 

منبع : takfal.com

 


ویدیو مرتبط :
امیرعلی نبویان (جوراب لنگه به لنگه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشنایی با معمای شلوار ، جوراب و کفش



اصول انتخاب شلوار و کفش و جوراب, بهترین رنگ جوراب و کفش

وقتی جوراب متناسب با کفش یا شلوار نباشد وقتی دیده شود خیلی بد جلوه می دهد


همیشه نکات کوچکی تو زندگی وجود دارند که به ما می توانند تو هرزمینه ای کمک کنند مد و لباس هم از این قاعده جدا نیست و کوچکترین نکات به خوش پوشی ما خیلی کمک می کنند از یک دکمه گرفته تا یک گره کروات حتی دستمال جیب اما من در این مطلب از قسمتی می خواهم بگویم که شاید خیلی ها کوچکترین توجهی به آن ندارند منظورم جوراب هاست که خیلی ها می گویند دیده نمی شود یا کم دیده می شود ولی من به این نتیجه رسیدم خیلی می تواند مهم باشد حتی اگر کم دیده شود.

وقتی همین جوراب متناسب با کفش یا شلوار نباشد وقتی دیده شود خیلی بد جلوه می دهد و آن وقت متوجه می شویم که چقدر مهم هستند کفش و جوراب رکاب شلوار به حساب می آیند تصور کنید با یک شلواره تیره و کفش مشکی جوراب سفید به پا داشته باشیم و یک لحظه هنگام نشستن و یا برخاستن دیده شود اگر دقت کنید خیلی بد و زشت به نظر می رسد آن وقت است که اگر به شیک پوشی اهمیت بدهید متوجه می شوید با چه مشکل بدی مواجه شدید پس دقت کنید.

 

نحوه ست کردن جوراب و شلوار,معمای شلوار جوراب و کفش

همیشه در نظر داشته باشید که جورابتان تیره تر از شلوارتان باشد


من خودم با این مشکل مواجه شدم و چون فکر کردم شما هم دچار این موضوع بشوید بد ندیدم در این مورد برایتان بنویسم.

اول اینکه همیشه در نظر داشته باشید که جورابتان تیره تر از شلوارتان باشد البته با توجه به رنگ شلوار یک مثال می زنم تا بهتر متوجه بشوید مثلا وقتی شلوار آبی می پوشید سعی کنید جورابتان آبی پرنگ و یا بهتر است سرمه ای باشد اگر شلوار طوسی به پا دارید از جوراب زغالی یا خاکستری تیره استفاده کنید در مورد شلوار سیاه یک قانون وجود دارد فقط رنگ مشکی.

همیشه در مورد رنگ قهوه ای دقت کنید جورابتان یک درجه تیرتر از کفشتان باشد تا زیبا به نظر برسد.

حالا وقتی از شلوار راه راه، کت و شلوار راه استفاده می کنید با توجه به طرح راه راهش می توانید یک رنگ از راه راهش را انتخاب کنید و درجه تیره تر آن را به پاکنید.

حالا به این نکات در مورد کفش و شلوار دقت کنید
شلوار آبی یا سرمه ای با کفش قهوه ای و مشکی
شلوار طوسی و طیف این رنگ با کفش قهوه ای و مشکی
شلوار قهوه ای فقط با کفش قهوه ای
شلوار مشکی فقط با کفش مشکی
این ها ساده ترین اصولی هستند که می تواند شما را شیک تر نشان بدهد

نکاتی برای انتخاب کفش و شلوار, نکته های انتخاب جوراب و شلوار

در مورد رنگ قهوه ای دقت کنید جورابتان یک درجه تیرتر از کفشتان باشد تا زیبا به نظر برسد


کفش شلوار
همیشه استثنا هم وجود دارد بطور مثال یکی دو سالی می شود که در دنیای فشن جوراب هایی با رنگ و طرحهای مختلف و گاهی عجیب در روند مد باب شده که بیشتر توصیه می کنم در تیپ های اسپرت و یا استریت استایل استفاده کنید اگر به پیروی از روند مد علاقه مند هستید. شیک بودن حق شما است.    

 

بهترین رنگ برای انتخاب جوراب,بهترین رنگ شلوار و جوراب

جوراب هایی با رنگ و طرحهای مختلف در تیپ های اسپرت و یا استریت استایل استفاده کنید


منبع : behpooshi.com