سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

معامله جالب انیشتین و راننده اش


انیشتین برای رفتن به سخنرانی ها و تدریس در دانشگاه از راننده مورد اطمینان خود کمک می گرفت. راننده وی نه تنها ماشین او را هدایت می کرد بلکه همیشه در طول سخنرانی ها در میان شنوندگان حضور داشت.

انیشتین برای رفتن به سخنرانی ها و تدریس در دانشگاه از راننده مورد اطمینان خود کمک می گرفت. راننده وی نه تنها ماشین او را هدایت می کرد بلکه همیشه در طول سخنرانی ها در میان شنوندگان حضور داشت بطوریکه به مباحث انیشتین تسلط پیدا کرده بود! یک روز انیشتین در حالی که در راه دانشگاه بود با صدای بلند گفت که خیلی احساس خستگی می کند.

راننده اش پیشنهاد داد که آنها جایشان را عوض کنند و او جای انیشتین سخنرانی کند چرا که انیشتین تنها در یک دانشگاه استاد بود و در دانشگاهی که سخنرانی داشت کسی او را نمی شناخت و طبعا نمی توانستند او را از راننده اصلی تشخیص دهند. انیشتین قبول کرد، اما در مورد اینکه اگر پس از سخنرانی سوالات سختی از وی بپرسند او چه می کند، کمی تردید داشت.

به هر حال سخنرانی راننده به نحوی عالی انجام شد ولی تصور انیشتین درست از آب درامد. دانشجویان در پایان سخنرانی شروع به مطرح کردن سوالات خود کردند. در این حین راننده باهوش گفت: سوالات به قدری ساده هستند که حتی راننده من نیز می تواند به آنها پاسخ دهد. سپس انیشتین از میان حضار برخواست و به راحتی به سوالات پاسخ داد به حدی که باعث شگفتی حضار شد!

منبع : گروه اینترنتی ایران الایو


ویدیو مرتبط :
ویدیو جالب انیشتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم جالب قاضی برای یک راننده زن متخلف



رانندگی و سبقت خطرناک یک زن امریکایی از پیاده رو خبرساز شد +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: در حالی رانندگی و سبقتهای خطرناک یک زن آمریکای خبرساز شد که قاضی دادگاه رسیدگی به این پرونده حکمی جالب برای تنبیه این زن و درس عبرت دیگران صادر کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رانندگی خطرناک این خانم امریکایی توسط راننده اتوبوس مدرسه ضبط شد که همین امر کافی بود تا او را راهی دادگاه کند. این زن سعی داشت برای سبقت گرفتن از اتوبوس مدرسه ای که در حال پیاده کردن بچه ها بود از پیاده رو عبور کند. این راننده میگوید در تمام مدت سال تحصیلی کار این خانم همین است . و با عبور از پیاده رو جان بچه ها را به خطر می اندازد. . با نمایش فیلم رانندگی خطرناک این خانم در دادگاه قاضی تنبیه جالبی برای خانم" شینا هاردین" 32 ساله در نظر گرفت.

این قاضی خانم خطا کار را مجبور کرد که در ساعت 7:45 تا 8:45 روزهای سه شنبه و چهارشنبه در حالیکه تابلویی به این مضمون به گردن دارد در یک تقاطع پر رفت و آمد بایستد ( تنها یک احمق برای سبقت از اتوبوس مدرسه وارد پیاده رو میشود ) البته گفته میشود علاوه بر مجازات فوق او به پرداخت 250 دلار جریمه نقدی نیز محکوم شد.

قاضی پرونده میگوید امیدوار است این تنبیه قضایی بتواند باعث پیشگیری از تکرار جرائم مشابه توسط این زن و یا افراد دیگر باشد. او هنگام دستگیری ابتدا منکر جرمش شد و سپس اعلام کرد تنها یک بار اقدام به این عمل خطرناک کرده است. اما شاهدان میگویند او هرروز صبح همین کار را انجام میداده که نهایتا با فیلمبرداری راننده اتوبوس از او در چنگال قانون گرفتار شد./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب