سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مشارکت یک کودک در امور پارلمانی! + عکس


"لشیا رنزلی" نماینده ایتالیا در پارلمان اروپا پس از آن که بار دیگر به همراه کودکش وارد پارلمان شد، توجه بسیاری از رسانه ها را به فرزندش جلب کرد.

صبح بخیر: "لشیا رنزلی" نماینده ایتالیا در پارلمان اروپا پس از آن که بار دیگر به همراه کودکش وارد پارلمان شد، توجه بسیاری از رسانه ها را به فرزندش جلب کرد.

به گزارش صبح بخیر، نماینده ایتالیا در پارلمان اروپا به موجب قانونی که اجازه ورود کودکان به همراه مادران در سر کار را می دهد، کودک خود به نام "ویکتوریا" را برای اولین بار در دسامبر 2010 در حالی که تنها شش هفته سن داشت، وارد پارلمان کرد.

اما این بار این کودک دو ساله با دست بلند کردن خود مانند سایر نمایندگان پارلمان و صحبت کردن با گوشی تلفن نظر بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است.

همانطوری که در تصاویر مشاهده می کنید ویکتوریا همانند مادرش در تصمیم گیری امور پارلمان اروپا مشارکت می کند!











ویدیو مرتبط :
کنایه لاریجانی به معاون پارلمانی وزارت امور خارجه درباره سلفی گرفتن با موگرینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روز جهانی کودک و این عکس های دیدنی