سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مسخره ترین دلایل اخراج از موزه!


موزه یکی از مکان هایی است که می توان در آن درس های بسیاری را آموخت. هر موزه ای از تاریخی تا حیات وحش برای مواقعی آماده شده اند که انسان ها نیاز به درک دنیای اطراف خود دارند. همه این موارد می تواند دلیل باشد که انسان ها موزه را با زمین بازی اشتباه نگیرند.

باشگاه خبرنگاران: موزه یکی از مکان هایی است که می توان در آن درس های بسیاری را آموخت. هر موزه ای از تاریخی تا حیات وحش برای مواقعی آماده شده اند که انسان ها نیاز به درک دنیای اطراف خود دارند. همه این موارد می تواند دلیل باشد که انسان ها موزه را با زمین بازی اشتباه نگیرند.

حتما شما هم دیده اید که عده در موزه ها تنها به دنبال پیدا کردن سوژه ای خاص هستند تا کمی سرگرم شده و بخندند. این افراد گاهی از حد خود فراتر رفته و دست به کارهایی می زنند که در محیط موزه بسیار عجیب و ناپسند است از این رو سریعا از موزه اخراج می شوند. تا به امروز داستان های جالبی بوده است که در مورد اخراج از موزه گفته شده است در ادامه برخی از مهمترین این داستان های عجیب را با هم مرور می کنیم.

** پریدن روی تخت تاریخی

در ماه می سال 2012 یکی گروه از دانش آموزان دبیرستان آرلینگتون آمریکا به یکی از معروف ترین موزه های این کشور رفتند. آن ها در میان کار شروع به شوخی کردند و یکی از دانش آموزان تصمیم گرفت دست به کار خاصی بزند.

این دانش آموز تمام سیستم های امنیتی را رد کرد و ناگهان روی یکی تخت تاریخی پرید. این تخت که مربوط به سال 1800 بود ارزش بالایی داشت و از این رو مامورین به سراغ این دانش آموز رفته و او را از موزه اخراج کردند. این ماجرا تاحدی بالا رفت که مدرسه آرلینگتون مجبور شد از تمام آمریکایی ها عذرخواهی کند.

** استفاده از ویلچر

در جولای سال 2013 یک کودک معلول به طرزی عجیب از موزه کشتی های ساوانا اخراج شد. "لکسی هاس" کودکی 11 ساله است که به علت بیماری خاصی معلول شده است و مجبور است تمام زندگی خود را روی ویلچر بگذراند. این کودک در حالی که داشت موزه را بازدید می کرد ناگهان با مامورین امنیتی روبرو شد مامورین این معلول را از موزه اخراج کردند زیرا ویلچر او تنها ممکن بود فرش ها را از بین ببرد ولی به هر حال این کودک از موزه اخراج شد و این موضوع تبدیل به یک مورد ملی شد.

** بوی بد

یکی از موارد عجیب اخراج موزه در سال 2013 در فرانسه رخ داد. در این مورد خانواده ای به خاطر بوی بدن برای همیشه از موزه ها اخراج شدند. این خانواده در حال بازدید از موزه "اورسی" بودند که مامورین از آن ها درخواست کردند از موزه خارج شوند. مامورین اعلام کردند بوی این خانواده به حدی زیاد بود که باعث شد دیگر بازدیدکنندگان از موزه خارج شده و کار بازدید را نیمه کاره رها کنند.

** بالارفتن از دایناسور

در ماه فوریه سال 2013 در یکی از موزه های تاریخ حیات وحش آمریکا اتفاقی بسیار عجیب رخ داد. در این روز چند دانش آموز که از مشروبات الکلی استفاده کرده بودند وارد موزه شدند و شروع به انجام کارهای عجیب در این موزه کردند.

کارهای ناپسند آن ها تا حدی ادامه پیدا کرد که یکی از این دانش اموزان از اسکلت یک دایناسور بالارفته که باعث شد مجسمه شکسته و کل استخوان ها در کف موزه پخش شود. دانش آموزان خطاکار بعد از این ماجرا برای همیشه از حضور در موزه ها محروم شدند.


ویدیو مرتبط :
به این دلایل مسخره می خواستم از آپارات برم :))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلایل حزب اسلامی کار برای اخراج الهه راستگو



اخراج الهه راستگو ,دلایل اخراج الهه راستگو

دلایل حزب اسلامی کار برای اخراج الهه راستگو

حزب اسلامی کار با صدور بیانیه‌ای دلایل اخراج الهه راستگو از این حزب را بیان کرد.

 متن این بیانیه به شرح ذیل است:
حزب اسلامی کار که در سال ۱۳۷۷ توسط جمعی از علاقه مندان به شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی که کار حزبی را عبادت می‌دانست، تاسیس گردید و همه اعضاء خود را نیزموظف به رعایت کامل ارزش‌های اخلاقی و اسلامی نموده و به استناد دستورات الهی و همچین مرامنامه و اساسنامه حزب، راستی و صداقت در گفتار و رفتار را به عنوان اصلیترین مبنای کار تشکیلاتی قرارداده است و دو رویی وترجیح منافع شخصی بر مصالح عمومی را به عنوان ضد ارزش و آفت کار تشکیلاتی دانسته و مصداق آیه شریفه «لم تقولون ما لا تفعلون» می‌داند که می‌تواند زایل کننده اعتماد انسان‌ها نسبت به یکدیگر باشد.

با توجه به اینکه ظرف روزهای گذشته اتهاماتی به سرکار خانم الهه راستگو عضو حزب اسلامی کار مبنی بر تخطی از مرامنامه و اساسنامه و آیین نامه‌های حزب و زیر پا گذاشتن ارزش‌های ذکرشده در فوق وارد گردید، شورای مرکزی حزب اسلامی کار در جلسه مورخ ۱۸ /۶/ ۱۳۹۲ خود بررسی و اتخاذ تصمیم دراین خصوص را طبق اساسنامه حزب به شورای داوری ارجاع کرد.

 

شورای داوری حزب نیز در تاریخ ۲۰ /۶/ ۹۲ در محل دفتر مرکزی حزب و با حضور اعضاء خود تشکیل جلسه داد و با بررسی مدارک و مستندات موجود و نیز اظهارات پنج تن از شهود، رای خود را مبنی بر اخراج نامبرده از حزب اسلامی کار صادر کرد. طبق آیین نامه، رای صادره ظرف مدت یک هفته قابل اعتراض می‌باشد. ضمن اینکه خانم الهه راستگو به رغم دعوت رسمی و کتبی، از حضور در جلسه شورای داوری امتناع کرد.

لازم به توضیح است که در شورای داوری رای نامبرده درجریان انتخاب شهردار تهران هرچند که برخلاف عرف و رویه کار تشکیلاتی و حزبی بود، ولی جزو موارد اتهامی قرار نگرفت، بلکه تخطی وی از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی منجر به صدور چنین رایی درباره ایشان گردید.

 

در هر حزبی اعم از اصلاح طلب یا اصولگرا نیز رعایت روش‌های اخلاقی و تشکیلاتی جزو الزامات اولیه است. بخصوص آنکه در بین اصلاح طلبان فرد دیگری نیز بوده که به کاندیدای رقیب رای داده است اما در خصوص عدم رعایت موازین تشکیلاتی و اخلاقی هم اکنون مورد اتهام قرار ندارد.

 

در پایان حزب اسلامی کار با توجه به اینکه خانم الهه راستگو به همراه دو نفر دیگراز طریق این حزب در لیست اصلاح طلبان قرارگرفتند و توانستند از طریق آرای مردم تهران به شورای شهر ورود پیدا کنند، به دلیل رفتار غیر مسئولانه خانم الهه راستگو صادقانه از مردم پوزش می‌طلبد و تلاش می‌کند تا با به کارگیری سازوکارهای لازم، درآینده از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نماید. /ایسنا