سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مسابقه قدرتمندترین یا احمق ترین؟! +عکس


این مسابقه که یکی از سخت ترین مسابقه های جهان شناخته شده است افراد شرکت کننده باید مراحل سخت و بسیار کثیفی را پشت سر بگذرانند تا بتوانند عنوان قویترین را از آن خود کنند.

روزگارنو: چند روز پیش در انگلستان مسابقه ای برگزار شد که هزاران نفر مرد و زن در آن شرکت داشتند.

این مسابقه که یکی از سخت ترین مسابقه های جهان شناخته شده است افراد شرکت کننده باید مراحل سخت و بسیار کثیفی را پشت سر بگذرانند تا بتوانند عنوان قویترین فرد را از آن خود کنند. برای مثال می توان به چاله های پر از گل ولای و همچنین عبور از گذرگاه مملو از سیم های برق و رد شدن از آتش اشاره کرد.

در این مسابقه چهار ساعته و سی مرحله ای که شروع آن با 9 هزار نفر است،فقط در پایان از هر پنج نفر یک نفر می تواند این موانع سخت را بگذراند.

در زیر تصاویری از این مسابقه را می بینیم:


















ویدیو مرتبط :
عکس هایی از توایلات و اپل جک (برای مسابقه عکس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقه عکس، پوستر و آنونس



 

مسابقه عکس، پوستر و آنونس همزمان با جشنواره فیلم مقاومت برگزار می شود .همزمان با جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس مسابقه اقلام تبلیغی درقالب "عکس، پوستر و آنونس سینمای دفاع مقدس" در کشور برگزار می شود.




مسابقه اقلام تبلیغی درقالب "عکس، پوستر و آنونس سینمای دفاع مقدس" در کشور برگزار می شود.



به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت، این بخش به عنوان یکی از زیرمجموعه های مسابقه جشنواره و به صورت جداگانه با شرکت عکاسان، طراحان پوستر و سازندگان آنونس های سینمایی با محوریت و موضوع سینمای دفاع مقدس به اجرا درمی آید.



کوروش پیرو(مدیر بخش مسابقه اقلام تبلیغی جشنواره) با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت روزافزون تبلیغات در سینما و نقش انکارناپذیر آن در جذب طیف های مختلف مخاطبین به سوی سینما و همچنین، ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه مواد تبلیغی، ستاد برگزاری جشنواره اقدام به برگزاری مسابقه عکس، پوستر و آنونس سینمایی پیرامون آثار دفاع مقدس نموده است.


وی ادامه داد: در این بخش کلیه آثاری که از سال ۸۴ تاکنون به مرحله تولید رسیده باشند می توانند شرکت کنند.



مدیر بخش مسابقه اقلام تبلیغی جشنواره فیلم دفاع مقدس با اشاره به مهلت ارسال آثار این بخش عنوان کرد: نوزدهم تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به این بخش خواهد بود و علاقه مندان می توانند آثارشان را تا تاریخ مذکور به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان بهار شمالی ـ نبش جواد کارگرـ جنب بانک تجارت ـ ساختمان ۲۴۵ـ واحدطبقه پنجم ـ واحد ۱۶ تحویل نمایند.



پیرو، همچنین یادآور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جشنواره و یا با شماره تماس های ۷۷۵۳۳۵۴۳-۷۷۶۵۰۱۶۰ تماس حاصل نمایند.



وی ضمن اشاره به مقررات جشنواره یادآور شد: در بخش عکس، آثار ارسال شده باید در قطع ۳۰×۲۰ با چاپ مرغوب ارسال گردد/ تعداد عکس ارسالی برای هر فیلم سینمایی حداکثر ۶ قطعه (۴ قطعه عکس صحنه، ۲ قطعه عکس پشت صحنه فیلم) می باشد/ آثار ارسالی می تواند به صورت دیجیتال، آنالوگ اسکن شده، سیاه و سفید یا رنگی باشد/ هنرمندان عکاس لازم است علاوه بر چاپ عکس، آثار خود را بر روی CD با فرمت JPEG و رزولوشن ۳۰۰dpi ارسال نمایند/ در بخش پوسترٰ طراحان علاوه بر ارائه یک نسخه چاپی از اثر خود در ابعاد ۷۰×۱۰۰ می باید نسخه ای بر روی CD با کیفیت ۳۰۰dpi ارسال نمایند/ در بخش آنونس، آثار می باید در قطع mini DV ارائه و به همراه آن یک نسخه DVD نیز تحویل گردد/ لازم است نام پدید آورنده به همراه نام اثر بر روی CD های ارسالی درج گردد/ ضروری است کلیه هنرمندان فرم مربوط به شرکت در این بخش را به صورت کامل تکمیل نمایند/ هنرمندانی که با بیش از یک اثر در مسابقه شرکت می نمایند، لازم است هر اثر را به صورت جداگانه بر روی یک نوار یا DVD ارسال نمایند/ شرکت کنندگان می باید به همراه CD آثار، یک قطعه عکس پرسنلی خود را ارسال نمایند/ تکمیل فرم شرکت در جشنواره به منزله قبول شرایط و مقررات می باشد/ به کلیه شرکت کنندگانی که آثارشان در مسابقه پذیرفته شود، گواهی شرکت و یک جلد کتاب جشنواره اهدا خواهد شد/ برگزار کننده مجاز به استفاده آثار انتخاب شده جهت چاپ در کتاب و امور فرهنگی دیگر جشنواره با ذکر نام هنرمند می باشد/ دبیرخانه جشنواره هیچگونه مسئولیتی در قبال صدمات احتمالی ناشی از ارسال نامطلوب پستی را به عهده نمی گیرد. خبرگزارى ایلنا