سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مرغ و خروس های زینتی و تزئینی +عکس


عکاس سنگاپوری به نام ایمست گاه از مرغ وخروس های نمایش داده شده در نمایشگاه زیبایی مرغ و خروس ها که در مالزی برگزار شد عکسبرداری کرده است.

تاپ ناپ: عکاس سنگاپوری به نام ایمست گاه از مرغ وخروس های نمایش داده شده در نمایشگاه زیبایی مرغ و خروس ها که در مالزی برگزار شد عکسبرداری کرده است. این جوجه خروس ها و مرغ ها از نژاد های خاص و کم یابند که بیشتر به منظور حیوانات تزئینی تربیت و پرورش داده میشوند. در این آلبوم تعدادی از عکس های این عکاس را مشاهده میکنید.





























ویدیو مرتبط :
مرغ و خروس زینتی (فینیکس قرمز و طلایی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرغ و خروس هایی با پاهای اژدها! +عکس


یک نژاد کمیاب ویتنامی از مرغ که دانگ تائو (Dang Tao) نام دارد و به خاطر گوشت لذیذش ارزشمند است، یکی از کلفت ترین پاها را دارد که معمولا در پرندگانی به این سایز دیده نمی شود.

صبح بخیر: یک نژاد کمیاب ویتنامی از مرغ که دانگ تائو (Dang Tao) نام دارد و به خاطر گوشت لذیذش ارزشمند است، یکی از کلفت ترین پاها را دارد که معمولا در پرندگانی به این سایز دیده نمی شود. این نژاد، بومی بخش Dang Tao در منطقه ی Khoai Chau در فاصله ی 30 کیلومتری از Hanoi پایتخت ویتنام است. در گذشته این نژاد فقط برای خاندان سلطنتی و بزرگان کشور پرورش داده می شد، امروزه این نژاد کمیاب توسط مرغداری ها پروش پیدا می کند و گوشت آن در رستوران های گران قیمت و برای ثروتمندان سرو می شود. خود پاهای این حیوان بسیار لذیذ و خوشمزه به حساب می آیند. یک دانگ تائوی نر بالغ میتواند تا شش کیلوگرم وزن داشته باشد و پاهایش به اندازه کلفتی مچ دست انسان شود. مرغ های این نژاد به طور کلی سفید هستند، در حالی که خروس ها پرهایی رنگی دارند.

جوجه هایی با پاهای اژدها

این پرنده خواستار زیادی دارد و از آنجایی که تعداد آنها کم است، قیمت بالایی پیدا می کنند. یک جفت دانگ تائو میتواند تا 2500 دلار قیمت داشته باشد. این حیوانات به تغییرات هوایی بسیار حساس بوده و از مرغ معمولی کمتر تخم می گذارند. پاهای بزرگ آنها فرآیند شکستن تخم را نیز مشکل می کند و مرغداران باید این مرغ ها را در تولید جوجه کمک کنند. یک جوجه ی تازه به دنیا آمده بعد از هشت ماه تا یک سال تبدیل به یک محصول قابل فروش با وزن سه تا پنج کیلوگرم می شود.

جوجه هایی با پاهای اژدها

جوجه هایی با پاهای اژدها

جوجه هایی با پاهای اژدها

جوجه هایی با پاهای اژدها

جوجه هایی با پاهای اژدها

جوجه هایی با پاهای اژدها

جوجه هایی با پاهای اژدها

جوجه هایی با پاهای اژدها