سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مرد زنبوری را ببینید!


برای همه مردم، شنیدن نام زنبور ترسناك است اما نورمن گری، معروف‌ترین كارشناس زنبور در جهان است و توانایی زیادی در كنترل این حشرات دارد.




برای همه مردم، شنیدن نام زنبور ترسناك است اما نورمن گری، معروف‌ترین كارشناس زنبور در جهان است و توانایی زیادی در كنترل این حشرات دارد.این مرد 77 ساله می‌تواند با 100 هزار زنبور سرتا پای بدنش را بپوشاند، بدون آن‌كه حتی یكی از آن‌ها او را نیش بزند.نورمن مدرك دكترای خود را در رشته پرورش زنبور عسل در 26 سالگی گرفت و از آن زمان پای ثابت بسیاری از برنامه‌های هالیوودی بوده است.بعد از سال‌ها تجربه، او می‌تواند به راحتی مجموعه‌ای شامل یك میلیون زنبور را كنترل كند و آن‌ها را در مسیر خاصی به پرواز دربیاورد.او در این باره می‌گوید: «مردم همیشه از من می‌پرسند، تا كنون چند بار توسط زنبور گزیده شدم. فكر می‌كنم این اتفاق تا‌كنون نزدیك به 75هزار بار برای من رخ داده باشد.»


ویدیو مرتبط :
مرد زنبوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داخل اتاق این مرد که رکورد گینس را شکسته، ببینید



 اخبار گوناگون - داخل اتاق این مرد که رکورد گینس را شکسته، ببینید

مایکل تامسون مرد 31 ساله امریکایی با داشتن کلکسیون 10607 بازی ویدئویی رکورد گینس را به نام خود ثبت کرده است.

اخبار,اخبار گوناگون,ثبت گینس,رکورد بازی کتاب گینس


مایکل در زرادخانه خود علاوه بر بازی های ویدئویی از قدیمی ترین تا جدیدترین، مجموعه ای از کنسول های بازی نیز دارد که از آن جمله کاسیو لوپی، ColecoVision،آتاری،پلی استیشن سونی و ایکس باکس مایکروسافت و ... بین آنها دیده می شود.

وی دو بار کلکسیون خود را به طور کامل فروخت. در سال 1989 برای خرج عروسی کلکسیون خود را فروخت و بعدا دوباره آنها را باز خرید کرد.

مایکل به طور متوسط سالانه 3 هزار دلار برای بازی ها هزینه می کند.کلکسیون وی 700 تا 800 هزار دلار ارزش دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,ثبت گینس,رکورد بازی کتاب گینس


اخبار گوناگون- لایو جورنال / خبر آنلاین