سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مردی که ادعا می‌کند مسیح(ع) است +عکس


یک مرد 66 ساله برزیلی اعتقاد دارد روح مسیح در بدن او حلول یافته است. این مرد در 35 سال گذشته در حال موعظه مردم و رساندن پیغام های خدا – به عقیده خودش – به مردم است. این مرد Inri Cristo نام دارد و به دلیل حضور گسترده در رسانه های برزیل، بسیار شناخته شده و مشهور است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک مرد 66 ساله برزیلی اعتقاد دارد روح مسیح در بدن او حلول یافته است. این مرد در 35 سال گذشته در حال موعظه مردم و رساندن پیغام های خدا – به عقیده خودش – به مردم است.  این مرد Inri Cristo نام دارد و به دلیل حضور گسترده در رسانه های برزیل، بسیار شناخته شده و مشهور است.

Inri سرنام عبارت لاتینی است که بر صلیب عیسی مسیح در طول مصلوب سازی حک شده است. مفهوم این عبارت این است: عیسی نصرانی، پادشاه یهودی ها. واژه «کریستو» که برای نام خانوادگی خود انتخاب کرده است نیز به معنای مسیح است. 



اینری زمانی به مسیح بودن خود  پی برد که در سال 1979 میلادی در سانتیاگو درشیلی اعتکاف مذهبی کرده بود. او در این دوره پرهیز از خوشی های زندگی، در سر خود صداهایی شنید که به او می گفت: «من پدر تو هستم؛ خدای ابراهیم، اسحاق و یعقوب».

او با همین ادعا هزاران پیرو در سراسر جهان دارد. کلیسای شخصی او Soust در زمین سرسبز و خرمی در برزیلیا واقع شده است. بیشتر پیروان این مرد را زنان تشکیل می دهند و بیشتر آنها در کلیسا زندگی می کنند. آنها یونیفورم های عجیبی به تن دارند: لباس بلند و گشاد آبی رنگ به همراه مچ‌بندی به شکل طناب. برخی از آنها ده ها سال است پیرو کریستو هستند. پیرترین پیرو کریستو زنی 86 ساله است و جوان ترین آنها دختری 24 ساله است که از دو سالگی کریستو را ملاقات کرده است.

کریستو و پیروانش در حیاط کلیسا میوه هایی همچون موز، آووکادو و انبه پرورش می دهند. آنها زمین سبزیجات نیز دارند. این مسیح قلابی هر روز یکشنبه ها برای پیروانش سخنرانی می کند. او با اینکه ادعای مسیح بودن دارد اما عقایدش غیرمعمول و ارتدکس (غیر معمول و ناصحیح) نیستند. او در زمینه نظام سرمایه داری، سقط جنین و حتی کریسمس دیدگاه هایی دارد  که باعث دردسر او شده اند. او یک بار توسط پلیس دستگیر شده و از کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس و ونزوئلا بیرون شده شده است.

خیلی عجیب است که کریستو به کریسمس اعتقادی ندارد و آن را جشن نمی گیرد. او این روز را «روز تحقیر فقیر توسط غنی می داند. روزی که فرزندان ثروتمندان هدایای گران قیمت خود را به کودکان فقیری که فقط یک تکه نان دارند نشان می دهند.»



او همچنین مسیحی های برخی فرقه های پروتستان را قبول ندارد و ادعا می کند آنها فقط دنبال پول هستند.

کریستو به هیچ عنوان قبول ندارد دچار بیماری روحی یا روانی است. او این حرف ها را تهمت می داند و در پاسخ می گوید: «شاید دیوانه باشم اما احمق نیستم. دیوانگی با جنون و از دست دادن مشاعر خیلی فرق دارد. دیوانگی خالق بسیاری از فلاسفه بزرگ، پیامبران و مخترعین در طول تاریخ بوده است.» او در مورد ماموریت خود نیز می گوید: «من برای آماده سازی برگزیدگان خدا آمده ام. آنها بازمانده های کشتار عمومی هسته ای در جهان هستند که به واسطه آن دنیای کنونی تمام می شود.»

او همچنین پیش گویی کرده بود جهان در سال 2012 میلادی پایان خواهد یافت. هنگامی که این پیش گویی درست از آب درنیامد، او تصحیح کرد منظورش تمام شدن دنیا برای افرادی بوده است که در سال 2012 میلادی از دنیا رفته اند.




ویدیو مرتبط :
مردی که ادعا می گند امام زمان است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی پس از 19 سال متوجه كلمه ركیك بر روی سرش شد(+عکس)



 

 

مردی پس از 19 سال متوجه كلمه ركیك بر روی سرش شد

 

این بازیكن كریكت در ادامه به شبكه خبری بی‌بی‌سی، یادآور شد: این واقعا دردناك بود. قصد داشتم موهایم را كاملا بتراشم، تا بار دیگر مو بكارم، اما باید قید این كار را بزنم. قصد دارم از كلینیكی كه 19 سال قبل برای كاشت مو به آن مراجعه كرده بودم، به خاطر حك این كلمه ركیك شكایت كنم.

 

رسانه‌های دولتی انگلستان اعلام كردند كه یك مرد اهل این كشور كه 19 سال پیش مو كاشته بود، پس از اصلاح سرش متوجه كلمه ركیكی بر روی سرش شد.

 

به گزارش ایسنا، «دارن هوپ» كه هم‌اكنون در دهه 40 سالگی زندگی خود به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی انگلستان، عنوان كرد: روز گذشته مشغول بازی در تیم كریكت در لندن بودم كه هم‌تیمی‌هایم مرا با دست نشان داده و شروع كردند به خندیدن!

 

این مرد در ادامه خاطر نشان كرد: یكی از هم بازی‌هایم مرا صدا كرد و گفت كه بر روی سرم كلمه‌ای ركیكی حك شده است. من هم سریعا به رختكن مراجعه كردم و با نگاه كرده به آیینه متوجه شدم كه در‌ جای موهایی كه 19 سال پیش بر روی سرم كاشته بودم، كلمه‌ای ناخوشایند حك شده است.

 

این بازیكن كریكت در ادامه به شبكه خبری بی‌بی‌سی، یادآور شد: این واقعا دردناك بود. قصد داشتم موهایم را كاملا بتراشم، تا بار دیگر مو بكارم، اما باید قید این كار را بزنم. قصد دارم از كلینیكی كه 19 سال قبل برای كاشت مو به آن مراجعه كرده بودم، به خاطر حك این كلمه ركیك شكایت كنم./ایسنا