سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مردی خوشبخت با 133 همسر و فرزند!


پرجمعیت ترین خانواده ی دنیا درهند خانواده یی که یک مکتب خصوصی دارد و تمام شاگردان و معلمان آن، اعضای همین خانواده هستند.

صبح بخیر: پرجمعیت ترین خانواده ی دنیا درهند خانواده یی که یک مکتب خصوصی دارد و تمام شاگردان و معلمان آن، اعضای همین خانواده هستند.

 

برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
مردی با 39 همسر و 94 فرزند و..عجیب اما واقعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد هندی با 133 همسر و فرزند! +عکس



مرد هندی با 133 همسر و فرزند! +عکس  

برترین ها: پو زیونا چانا، مردی هندی است که 94 فرزند از 39 همسر خود دارد.

همه اعضای این خانواده در خانه  چهار طبقه یاسی رنگ با یکصد اتاق خواب زندگی می کنند و هفته گذشته، خبرگزاری تایمز هند خبر داد بزرگ ترین خانواده دنیا در حال افزایش به 200 نفر است. به گفته پسر بزرگ زیونا، 55 فرزند، 12 عروس، 4 داماد و 86 نفر از 128 نوه های این مرد همه در یک خانه زندگی می کنند و مدیریت خانه نیز به عهده 39 همسر زیوناست.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

همه زوج های ازدواج کرده، اتاق یا اتاقک های مجزا دارند. در حالیکه فرندان مجرد همه به طور دسته جمعی در یک خوابگاه بزرگ زندگی می کنند. نخستین و بزرگ ترین همسر زیونا – تیانگی – وظیفه برنامه ریزی هفتگی کارهای خانه و تعیین وظیفه برای دیگر همسران زیونا را به عهده دارد.

تیانگی همچنین مدیریت آشپزخانه را نیز به عهده دارد. در آشپزخانه این خانواده بزرگ برای هر وعده غذا حدود 114 کیلوگرم گوشت، سبزیجات و برنج مصرف می شود.

زیونا چانا می گوید: «احساس می کنم فرزند مورد علاقه خداوند هستم زیرا او فرزندان زیادی به من عطا کرده است تا از آنها مراقب کنم. این خوش شانسی من است که همسر 39 زن و صاحب بزرگ ترین خانواده دنیا هستم.»

یکی از همسران جوان این مرد می گوید: «ما همیشه در کنار او هستیم زیرا او مهم ترین فرد این خانه و خوش تیپ ترین مرد روستاست.»/برترینها