سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مردی با دستی 20 کیلویی +عکس


بابلو 25 سال دارد و اهل هندوستان است. او از بیماری «غول‌پیکری» رنج می‌برد و یکی از بازوهایش 20 کیلو وزن دارد و به‌طرز عجیبی بیش از حد رشد کرده به‌طوری‌که زندگی را برایش دشوار کرده است.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: بابلو 25 سال دارد و اهل هندوستان است. او از بیماری «غول‌پیکری» رنج می‌برد و یکی از بازوهایش 20 کیلو وزن دارد و به‌طرز عجیبی بیش از حد رشد کرده به‌طوری‌که زندگی را برایش دشوار کرده است.

هم‌محله‌ای‌ها به او لقب «فرزند شیطان» داده بودند و خانواده‌اش او را طرد کردند بنابراین او مجبور شد شهر کوچکش را ترک کند و به بمبئی برود. با وجود اینکه فکر می‌کرد در میان جمعیت این شهر بزرگ گم می‌شود و کسی به او کاری ندارد اما مردم بمبئی هم با دیدن وضعیت او به وحشت می‌افتادند.

یک خبرنگار وقتی از اوضاع بایلو باخبر شد از زندگی روزمره‌اش فیلمی تهیه کرد و سختیها و دشواریهای زندگی‌اش را به تصویر کشید. این خبرنگار می‌گوید از وقتی که بابلو به بمبئی آمده پیدا کردن کار برایش بسیار دشوار شده است. او همچنین معتقد است اگر او زودتر درمان می‌شد شاید جلوی رشد بی‌رویۀ بازویش گرفته می‌شد.

مردی با دستی ۲۰ کیلویی + عکس

مردی با دستی ۲۰ کیلویی + عکس

مردی با دستی ۲۰ کیلویی + عکس

مردی با دستی ۲۰ کیلویی + عکس

مردی با دستی ۲۰ کیلویی + عکس


ویدیو مرتبط :
کاهش وزن بزرگ برای مردی 295 کیلویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دردناک خواهران 20 کیلویی +عکس


کلارا و اراشل‌ و المیرا‌ 42 ساله دو قلوهای‌ مشهور استرالیایی که نامشان در کتاب رکوردهای‌ گینس‌ به عنوان لاغرترین‌ خواهران جهان ثبت شده بود در سانحه آتش‌سوزی جان باختند.

باشگاه خبرنگاران: کلارا و اراشل‌ و المیرا‌ 42 ساله دو قلوهای‌ مشهور استرالیایی که نامشان در کتاب رکوردهای‌ گینس‌ به عنوان لاغرترین‌ خواهران جهان ثبت شده بود در سانحه آتش‌سوزی جان باختند.

این دوقلوی 42 ساله که از بی‌اشتهایی مفرط رنج می‌بردند هیچ دوستی نداشتند و به دویدن در مسافت های طولانی با پای برهنه اعتیاد داشتند و همین امر باعث لاغری مفرط آنان شده بود وزن هر کدام از آنها حدود 20 کیلوگرم بود و با این حال از خوردن غذا خودداری می کردند و وعده های غذایشان را برش‌هایی از میوه های فصل تشکیل می داده یکی از این دوقلوها در میان شعله های آتش جان باخته است و دیگری در حالی که به بیمارستان انتقال داده می شد در اثر شدت سوختگی در گذشت است آنها در استرالیا به اسکلت زنده شهرت داشتند این دوقلوها‌ به مسائل فیزیکی و ماوراء‌الطبیعه علاقمند بودند و مطالعاتی در این زمینه داشتند آنها از دوران نوجوانی به بی‌اشتهایی مفرط دچار شدند و تا این‌های سن به حرفه‌ای مشغول نبوده‌اند.

مرگ دردناک خواهران 20 کیلویی +عکس

مرگ دردناک خواهران 20 کیلویی +عکس