سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مردهایی که درد زایمان می‌کشند! +عکس


یکی از خواسته های قلبی زنان باردار این است که همسرانشان آنها را بیشتر درک کنند. اینکه حمایت احساسی مردهایشان را داشته باشند تا سختی بارداری و درد زایمان برایشان آسان تر شود. اما تقریبا در بیشتر موارد این امر ناممکن است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: یکی از خواسته های قلبی زنان باردار این است که همسرانشان آنها را بیشتر درک کنند. اینکه حمایت احساسی مردهایشان را داشته باشند تا سختی  بارداری و درد زایمان برایشان آسان تر شود. اما تقریبا در بیشتر موارد این امر ناممکن است. مردها نمی توانند دردی که یک زن تحمل می کند را بفهمند؛ نه درد جسم، نه درد روح را. به همین دلیل، رئیس بیمارستان زنان و زایمان در چین ایده جالبی را مطرح کرده است: «کمپین تجربه درد»!

مردهایی که درد زایمان می کشند!

در این کمپین، مردها می توانند به واسطه پدهای مخصوصی که روی شکم های آنها گذاشته می شود، درد زایمان را تجربه کنند. این پدها، درد زایمان را با انقباض ماهیچه های شکم، شبیه‌سازی می کنند.

مردهایی که درد زایمان می کشند!

این کمپین از ماه نوامبر سال 2014 میلادی کار خود را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون، 300 مرد در این کمپین عضو شده‌اند. در هر جلسه این کمپین که فقط 5 دقیقه طول می کشد، پرستارها درجه شوک را بین یک تا ده تنظیم می کنند. مردهایی که تجربه این دردها را داشته اند، می گویند، پس از دریافت شوک دهم، دیگر نمی توانید تفاوت بین درجه 9 یا 10 را از هم تشخیص دهید. این مرد در حمایت از همسر 28 ساله خود، در این کمپین عضو شده تا بتواند همدردی و توجهی که همسرش نیاز دارد را به او بدهد.

مردهایی که درد زایمان می کشند!

یکی دیگر از مردان که چنین دردی را تجربه کرده است می گوید: «من احساس می کردم استخوان هایم در حال شکستن هستند. تصور می کردم همه دل و روده ام دارد از دهانم خارج می شود.»

مردهایی که درد زایمان می کشند!

خیلی از مردها از درجه 4 یا 5 بالاتر را نمی توانند تحمل کنند. این  در حالی است که به گفته پرستاران این بیمارستان، زنان در طول زایمان خود تا درجه 12 درد می کشند.

همین است که خداوند گفته زنان پس از هر بار زایمان همه گناهانشان بخشیده می شود و همانند نوزاد تازه متولد شده پاک هستند.


ویدیو مرتبط :
زایمان فیزیولوزیک (کم درد و آسان ) چیست؟ | زایمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این زن با درد زایمان از کما بیرون آمد(+عکس)



 اخبار حوادث  - این زن با درد زایمان از کما بیرون آمد

یک زن آمریکایی که حدود دو هفته پیش به کما رفته بود از کما بیرون آمد و وضع حمل کرد.

این زن 36 ساله که از 15 روز پیش در یک سانحه رانندگی به کما رفته بود تا روز چهارشنبه هفته گذشته و زمانی که نوزاد دخترش را به دنیا آورد در این وضعیت بود.

پزشکان این زن با بیان اینکه «جنی کوئیلز» در زمان وقوع حادثه در هفته سی و سوم بارداری اش بوده اظهار داشتند: او به راحتی وضع حمل کرد و حال جسمی دخترش مساعد است. این زن اکنون در بخش مراقبت های ویژه تحت کنترل است.

 

اخبار,اخبارحوادث,کما

  اخبار حوادث  -  ایسنا