سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مراسم انتخاب زیباترین دختر چاق +عکس


مسابقات انتخاب دختر شایسته چاق فرانسه چند روز پیش برگزار شد و یک یک دختر 22 ساله توانست به رتبه اول دست یابد

روزگارنو: مسابقات انتخاب دختر شایسته چاق فرانسه چند روز پیش برگزار شد و یک یک دختر 22 ساله توانست به رتبه اول دست یابد.

جولیا کاستلی دانشجوی حقوق و 22 ساله است که پس از انتخاب شدن هیجان زیادی داشت. او گفت میخواهد به همه ثابت کند که یک زن می تواند در عین چاق بودن زیبا هم باشد.

مراسم انتخاب زیباترین دختر چاق! +عکس

در این مسابقات 26 زن شرکت کرده بودند که داوران در انتخاب بهترین دختر به ارزش های اخلاقی نیز توجه ویژه ای داشتند.


ویدیو مرتبط :
30 نفر اول زیباترین زنان 2015 به انتخاب مردم از آخر-عکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراسم انتخاب زیباترین دختر چاق در فرانسه +عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مراسم انتخاب زیباترین دختر چاق در فرانسه +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: در حالیکه در شهر پاریس مهد مد دنیا مانکنهای لاغر اندام در حال اجرای نمایش در سالنهای مد برای برندهای تجاری مثل دیور و ورساچه هستند یک مسابقه فوق العاده عجیب نیز در این شهر در حال اجراست.

مراسم انتخاب دختر شایسته سنگین وزن فرانسه برگزار شد و زیباترین دوشیزه از میان 26 نفر شرکت کننده سنگین وزن در این رقابتها انتخاب شد. فرانسه اولین کشوری است که اقدام به برگزاری این مسابقه منحصر به فرد در میان زنان چاق کرده است.

این رقابت در سال 2007 و به صورت آنلاین شروع به کار کرد. بنیانگذار این مسابقه "تیری فرزارد" قصد داشت رقابتی خلق کند تا به زنان چاق اجازه دهد زیبایی خود را بدون در نظر گرفتن اندام به نمایش بگذارند.

در سال  2010 این رقابتها از صورت آنلاین به صورت زنده اجرا میشود. در این مراسم بعد از برگزاری سخنرانی در مورد زندگی ، شغل و علایقشان و دیده شدن در لباسهای مختلف مورد قضاوت قرار گرفتند و خانم "جولیا کاستلی" موفق شد تاج زیباترین بانوی سنگین وزن را بر سر بگذارد.

برگزارکنندگان این رقابتها معتقدند زنانی که به هر دلیلی اندام چاق و گوشتی دارند نباید در این شرایط خود را مقصر بدانند بلکه میتوانند حضور در این رقابتها به خود فرصتی برای دیده شدن بدهند./پرداد