سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مدیتیشن در مهد کودک چینی +عکس


در استان گوانگدونگ چین در یک مهد کودک مدیران این مهد تصمیم گرفتند که کودکان به جای چرت زدن در هنگام استراحت، مدیتیشن یا مراقبه را جاگزین این عمل نمایند.

وبسایت تاپ ناپ: در استان گوانگدونگ چین در یک مهد کودک مدیران این مهد تصمیم گرفتند که کودکان به جای چرت زدن در هنگام استراحت، مدیتیشن یا مراقبه را جاگزین این عمل نمایند. در ابتدا این کار با مخالفت شدید خانواده های کودکان مواجهه گردید اما تاثیرات این سبک استراحت برای آنها مشخص شد. این کودکان در مهد با نشستن بروی یک تکه روزنامه توانستند مراقبه نمایند. اما قبل انجام این کار به کودکان فیلم های آموزشی مناسب سن آنان درمورد تفکر و نحوه مراقبه را آموزش دادند.

مدیتیشن در مهد کودک چینی

مدیتیشن در مهد کودک چینی

مدیتیشن در مهد کودک چینی


ویدیو مرتبط :
تصاویری از کتک زدن کودکان در مهد کودک چینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنجیر کردن یک کودک چینی(+عکس)




اخبار حوادث - زنجیر کردن یک کودک چینی(+عکس)

خانواده این کودک 11 ساله معلول ذهنی در چین می گویند چاره ای ندارند جز اینکه او را با زنجیر ببندند تا به همسایگان حمله نکند.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز بنا به گفته خانواده این کودک معلول ذهنی در شهر "ژجیانگ"، او بسیار پرخاشگر است و به عابران حمله می کند و تنها راهی که برای کنترل او برای آنها مانده،  بستن با زنجیر است.

اخبار ,اخبار حوادث ,زنجیر کردن یک کودک چینی

اخبار حوادث - عصر ایران