سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مخفی شدن میمون زیر چنگال پلنگ! +عکس


لحظه مخفی شدن شجاعانه یک بچه میمون از دست پلنگ در جنگل های شرق افریقا توسط یک عکاس طبیعت ثبت شد.

فرارو: لحظه مخفی شدن شجاعانه یک بچه میمون از دست پلنگ در جنگل های شرق افریقا توسط یک عکاس طبیعت ثبت شد.

به گزارش "کترز"، "کریس رانشاو" عکاس حیات وحش که در جنگل های شرق افریقا به دنبال سوژه می گشت صحنه منحصر بفردی را شکار کرد. پلنگی بر روی شاخه یک درخت ایستاده و احتمالا به دنبال منبع بوی یک میمون به اطراف نگاه می کند غافل که درست در زیر پاهایش بچه میمون آرام به شاخه آویزان شده است. عکاس حتی موفق شد با زوم کردن بر روی چنگال های پلنگ، دم میمون را هم در زیر آن ببیند.





ویدیو مرتبط :
ادم بیچاره در چنگال پلنگ!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار بچه میمون از چنگ پلنگ +عکس


سه ساعت تعقیب و گریز پلنگ و بچه میمون با زخمی شدن میمون بی چاره و منصرف شدن پلنگ به پایان رسید.

فرارو: سه ساعت تعقیب و گریز پلنگ و بچه میمون با زخمی شدن میمون بی چاره و منصرف شدن پلنگ به پایان رسید.

"گری پارکر"راهنمای یک گروه گردشگری در پارک حیات وحش شمال افریقا در حالی که مشغول گشت زنی در منطقه بود با صدای یک پلگ که سعی داشت از درخت بالا برود توجه اش به رویداد جالبی جلب شد.

یک بچه میمون که بر روی شاخه درخت نشسته بود باعث شده بود پلنگ به فکر شکار او افتاده و از درخت بالا برود. به گفته پارکر این پلنگ در سه مقطع به میمون نزدیک شد و چیزی نمانده بود که او را شکار کند اما بچه میمون با استفاده از توانایی جهش خود و وزن کمترش توانسته از مهلکه فرار کند. با این حال عکس های پارکر نشان می دهد این تعقیب و گریز باعث جراحت میمون هم شده است؛ این عکس ها در سایت "کترز" منتشر شده است.