سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

محل تولد همه بازیکنان حاضر در جام‌جهانی


با آغاز رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل، 32 کشور حاضر در این مسابقات با مجموعه‌ای از بهترین‌ بازیکنان خود در این رقابت‌ها حاضر شدند.

زومیت: با آغاز رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل، 32 کشور حاضر در این مسابقات با مجموعه‌ای از بهترین‌ بازیکنان خود در این رقابت‌ها حاضر شدند. بازیکنان یک تیم‌ملی، می‌توانند گلچینی از بهترین بازیکنان موجود در یک کشور باشند که از گوشه گوشه‌ی یک سرزمین جمع شده و برای افتخار آفرینی، فارغ از رنگ پیراهن باشگاهی، برای یک هدف مبارزه می‌کنند. شاید آشنایی با محل تولد بازیکنان حاضر در جام‌جهانی 2014 برای شما نیز جالب باشد.

علی‌رغم تفاوت بازی در سطح ملی با باشگاهی، در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که برخی از کشورها همچون کشورهای عربی حوزه‌ی خلیج‌فارس، برای دستیابی به موفقیت‌هایی در سطح ملی به استخدام بازیکنان سایر کشورهای صاحب فوتبال، همچون برزیل می‌پردازند؛  با این حال قادر به کسب موفقیت‌هایی  نیز نیستند. با توجه به نبود بازیکنان کارآمد در فوتبال داخلی و نیاز به تقویت تیم ملی ایران، در سال‌های اخیر شاهد جستجو برای یافتن بازیکنانی در لیگ‌های خارجی توسط مربیان تیم ملی بوده‌ایم. اما پروسه‌ی بکارگیری چنین روشی در تیم ملی ما متفاوت است و فاکتورهایی چون تولد یا داشتن والدین ایرانی به‌عنوان مهم‌ترین موارد در نظر گرفته می‌شود. از این‌رو است که در سال‌های اخیر شاهد بازیکنانی چون فریدون زندی و هم‌اکنون نیز شاهد بازیکنانی چون اشکان دژآگه، رضا قوچان‌نژاد، دانیال داوری و استیون بیت‌آشور در تیم ملی هستیم.


اما این موضوع در مورد سایر کشورهای حاضر در جام‌جهانی فوتبال چگونه است؟ اغلب تیم‌های حاضر در جام‌جهانی 2014 دارای بازیکنانی هستند که در کشوری که در آن بازی می‌کنند، متولد نشده‌اند و این امر امروزه به امری عادی بدل شده است. حتی تیم‌های صاحب سبکی چون آلمان نیز چنین بازیکنانی دارند که می‌توان به میروسلاو کلوزه و پودولسکی اشاره کرد. با استفاده از تصویر فوق می‌توانید محل تولد بازیکنان حاضر در جام‌جهانی 2014 را به تفکیک کشور ملاحظه کنید. نظرات خود را در این مورد با ما به اشتراک بگذارید.


ویدیو مرتبط :
سمینار داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن‌ 32 تیم حاضر در جام جهانی +عکس


پیراهن های اول و دوم تمام تیم های حاضر در جام جهانی 2014 مشخص شده است.