سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

محاسبه مهریه همسر به نرخ روز! +لینک


براین اساس هرگاه ‌مبلغ‌ مهریه‌ مندرج‌ در عقدنامه‌، در عدد شاخص‌ سال‌ قبل ضرب شود و سپس تقسیم بر عدد شاخص‌ سال وقوع عقد گردد؛ ارزش‌ مهریه‌ روز تعیین می گردد.

باشگاه خبرنگاران: امکان محاسبه مهریه مالی همسر در سامانه ای جدید توسط قوه قضائیه فراهم شده است.

سال هاست به موجب ماده‌ 2 آیین‌ نامه‌ اجرایی‌ قانون‌ الحاق‌ یک‌ تبصره‌ به‌ ماده‌ 1082 قانون‌ مدنی‌ مصوب‌ مورخ 13/2/77 هیات‌ وزیران‌، نحوه‌ محاسبه‌ ارزش‌ مهریه‌ به‌ نرخ روز است.

براین اساس هرگاه ‌مبلغ‌ مهریه‌ مندرج‌ در عقدنامه‌، در عدد شاخص‌ سال‌ قبل ضرب شود  و سپس تقسیم بر عدد شاخص‌ سال وقوع عقد  گردد؛ ارزش‌ مهریه‌ روز تعیین می گردد.

با توجه به پیچیدگی عملیات بالا و برای آسان شدن این محاسبه، مرکز مشاوره قوه قضائیه سامانه ای را راه اندازی کرده است که مراجعه کنندگان به راحتی می توانند این محاسبه را انجام دهند.

نحوه کار با سامانه : برای محاسبه مهریه قابل پرداخت به نرخ روز، بایستی سال عقد و سال قبل از وصول مهریه را انتخاب کرده و مبلغ مهریه را به عدد و بدون علائم غیر عددی در کادر مربوطه وارد و سپس روی محاسبه مهریه کلیک کنید.

برای استفاده از این سامانه اینجا را کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
‫آیا مهریه پول به نرخ روز محاسبه می شود؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لینک دادن به سایت‌های خارجی در «وردپرس»



 سایت‌های خارجی, ترفند اینترنت, مدیریت وردپرس

 

سیستم مدیریت محتوای وردپرس (WordPress) یکی از معروف‌ترین سیستم‌های مدیریت سایت و وبلاگ است که در میان کاربران اینترنتی از طرفداران زیادی برخوردار است. در وردپرس با افزودن برگه‌ها از طریق بخش مدیریت، این برگه‌ها در منوی قالب قرار می گیرند (همانند برگه‌ی درباره ما، تماس با ما و...). اما در صورتی که بخواهید در منوی قالب، آدرس یک سایت دیگر را قرار دهید و به آن لینک دهید چه خواهید کرد؟ در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

 

روش اول و ساده آن است که در بخش مدیریت وردپرس، از قسمت «نمایش» وارد «ویرایشگر» بشوید و از سمت چپ بر روی header.php کلیک کنید تا محتویات این فایل برای‌تان نمایش پیدا کند.

در صورتی که منوی قالب در این فایل با استفاده از کدهای ul و li طراحی شده باشد، کافی است یک نمونه از تگ های li موجود را کپی کرده و عبارات مدنظر خود را جایگزین آن کنید (عنوان لینک و آدرس لینک). اما در صورتی که فایل هدر قالب حاوی چنین تگ‌هایی نبود روش زیر را به کار بگیرید:

ابتدا ویرایشگر Notepad ویندوز را باز کرده و کدهای زیر را در آن کپی کنید:

<?php

/*

Template Name: redirect

*/

?>

<?php

header('location: http://www.sobbekheir.com');

?>

دقت نمایید که به جای آدرس sobbekheir.com آدرس اینترنتی مورد نظر خود را قرار دهید. سپس از منوی فایل گزینه Save as را انتخاب کرده و فایل را با نام redirect.php ذخیره کنید.

اکنون این فایل را در پوشه قالب خود آپلود نمایید. اگر نام قالب‌تان twentyeleven است، مسیر قالب بدین صورت می باشد:

 

public_html/wp-content/themes/twentyeleven

 

حال در قسمت مدیریت وردپرس از بخش «برگه ها» به «افزودن برگه» بروید.

اکنون عنوان برگه را نام سایتی که می خواهید به آن لینک بدهید (فرضاً «صبح بخیر») وارد کنید.

محتویات ویرایشگر متن را خالی گذاشته و از بخش «صفات برگه» در زیر عنوان «قالب» در سمت چپ، منوی کشویی را باز نمایید و گزینه redirect را انتخاب کنید.

در نهایت گزینه انتشار را انتخاب نمایید.

منبع:tarfandstan.com