سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مجسمه ابوالهول از چین سر در آورد! +عکس


سر یک مجسمه بدلی ابوالهول، که بخشی از یک شهرک فیلمسازی در دست ساخت است از پشت درخت ها دیده می شود. این مجسمه در ابعاد مجسمه اصلی ابوالهول مصر ساخته شده است.

شفقنا: سر یک مجسمه بدلی ابوالهول، که بخشی از یک شهرک فیلمسازی در دست ساخت است از پشت درخت ها دیده می شود. این مجسمه در ابعاد مجسمه اصلی ابوالهول مصر ساخته شده است. این شهرک فیلمسازی در حومه شهر شیجیاژوانگ چین در حال احداث است.

مجسمه ابوالهول از چین سر در آورد! +عکس


ویدیو مرتبط :
مجسمه لی مین هو در چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلندترین مجسمه جهان در چین (+عکس)



بلندترین مجسمه جهان در چین (+عکس)

دولت چین قصد دارد با معرفی جهانی مرتفع‌ترین مجسمه جهان در شهر «جیانگ سو»، این مجسمه زیبا را به جاذبه‌ی جدید گردشگری این کشور تبدیل کند.

این مجسمه که مجسمه‌ای از بودا است و به مجسمه "بهار معبد بودا" شهرت دارد، بر فراز تپه‌ای در وسط یک باغ زیبا با حدود سه هکتار مساحت واقع شده است.
 
مجسمه بودا با 153 متر ارتفاع و 30 تن وزن با هزینه بالغ بر 40 میلیون دلار میلیون دلار ساخته شد و پروژه ساخت آن در سال 2002 به پایان رسید و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آتی با معرفی جهانی به جاذبه‌ جدید گردشگری چین تبدیل شود.
 
به گزارش هندو، چین در هشت ماهه نخست امسال موفق‌ترین عملکرد را در کسب درآمد از محل صنعت گردشگری داشته است و درآمدهایش در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته 31 درصد رشد داشت. چین در سال 2012 نیز حدود 408 میلیارد دلار از محل صنعت گردشگری درآمد داشت.
 
کارشناسان با توجه به عملکرد موفق دولت چین در طول دو هفته برگزاری مسابقات آسیایی در شهر گوآنگ‌ژو، با جذب نزدیک به نیم‌میلیون نفر گردشگر و جذب بیش از یک‌میلیون گردشگر در زمان برگزاری المپیک پکن در سال 2008، پیش‌بینی می‌کنند که دولت این کشور به هدف خود در جذب 100 میلیون نفر گردشگر در سال 2020 میلادی و تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری جهان دست یابد.

بلندترین مجسمه جهان در چین

منبع:عصر ایران