سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

متفاوت‌ترین BMW در ایران +عکس


BMW ایزتا اولین بار با مشارکت با شرکت گوگومبیل طراحی و ساخته شد . این شرکت که در جنوب آلمان فعالیت داشت به مدت 3 سال از 1966 تا 1969 با شرکت" BMW" فعالیت مشترک داشته و از نمونه های فعالیت موفق آن نیز ساختBMW "ایزتا" است.

وبسایت عصرایران: BMW ایزتا اولین بار با مشارکت با شرکت گوگومبیل طراحی و ساخته شد . این شرکت که در جنوب آلمان فعالیت داشت به مدت 3 سال از 1966 تا 1969 با شرکت" BMW" فعالیت مشترک داشته و از نمونه های فعالیت موفق آن نیز ساختBMW "ایزتا" است.

 BMW ایزتا یکی از پرفروش ترین مدل BMWدر دنیا در سال 1955میلادی بوده به طوریکه در آن سال 161 هزار 360 دستگاه از این مدل خودرو در جهان فروخته شد.

نمونه ای از این خودرو در ایران که در نمایشگاه خودروی مشهد در معرض دید عموم قرار گرفت

متفاوت‌ترین BMW در ایران/عکس

BMW ایزتا در کشور های اسپانیا، مکزیک ، فرانسه آلمان و انگلیس بیشترین فروش را داشته است و از نکات جالب توجه آن رسیدن به سرعت 85 کیلومتر در ساعت با چنین جثه کوچک و حجم موتور پایین است.

 متفاوت‌ترین BMW در ایران/عکس

این خودرو در ایران نیز وجود داشته و یک نمونه از آن در نمایشگاه خودروی مشهد در معرض دید عموم قرار گرفت.

متفاوت‌ترین BMW در ایران/عکس


ویدیو مرتبط :
عکس های متفاوت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوست داشتنی ترین بازیگر ایران با سه چهره متفاوت! +عکس



عبدالله اسکندری استاد گریم ایران، با انتشار عکس زیر که سه گریم متفاوت اکبر عبدی را توسط این هنرمند نشان می دهد، نوشته است

عبدالله اسکندری استاد گریم ایران، با انتشار عکس زیر که سه گریم متفاوت اکبر عبدی را توسط این هنرمند نشان می دهد، نوشته است.

 

دوستداشتنى ترین بازیگر سینماى ایران زمین استاد اكبر عبدى

 

اخبار,اخبار فرهنگی,دوست داشتنی ترین بازیگر ایران با سه چهره متفاوت

اکبر عبدی متولد روز ۴ شهریور ۱۳۳۹، تهران می باشد. وی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر می‌باشد.

 

وی بیشتر در نقش‌های کمدی بازی می‌کند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت وی، امکان گریم شدید و ساختن چهره‌های گوناگون، مانند نوجوانان و زنان را به وی می‌دهد. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده است.
 
اخبار فرهنگی - پرداد