سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

متفاوت‌ترین جراحی مغز +عکس


ماهی گلدفیش 10 ساله به منظور خارج ساختن تومور از مغز، در ملبورن (استرالیا) تحت عمل جراحی قرار گرفت.

زیست نیوز: ماهی گلدفیش 10 ساله به منظور خارج ساختن تومور از مغز، در ملبورن (استرالیا) تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این ماهی قرمز که جورج نام دارد در یک عمل جراحی بسیار حساس و البته دیدنی مورد مداوا قرار گرفت.

جورج 10 ساله گرفتار یک تومور مغزی شده بود که بیشتر قسمت‌های تومور خارج از سر قرار داشت. این عمل 30 دقیقه به طول انجامیده است. نکته قابل توجه بازتاب رسانه‌ای عمل جراحی مذکور در بیمارستان حیوانات اسمیت بوده که حمایت‌ها و انتقادهای بسیاری را بدنبال داشته است.

در برخی از اظهارنظرها هزینه بالای این عمل در مقابل قیمت یک ماهی را مورد انتقاد قرار داده و آن را عملی نادرست دانسته‌اند در حالیکه گروه دیگر ضمن حمایت از تصمیم صاحب ماهی، بر این باورند که حس موجود میان انسان و حیوان خانگی ارزش بسیار بالایی دارد.

مسئول گروه جراحی در رابطه با این عمل متفاوت می‌گوید: با توجه به حجم کم خون جاندار، تیم جراحی به شدت نگران از دست رفتن خون ماهی بود و در حین عمل سعی بر آن بود تا بهترین مسیر با کمترین آسیب برای برداشتن تومور انتخاب شود.

علاقه به حیوانات خانگی در نوع خود بسیار قابل توجه است. در شرایطی که هزینه خرید یک ماهی قرمز جدید در حدود 10 دلار استرالیا (9 دلار آمریکا) است اما صاحب حیوان حاضر شده 200 دلار هزینه کند تا ماهی خانگی وی سلامت خود را بازیابد.

متفاوت‌ترین جراحی مغز +عکس

متفاوت‌ترین جراحی مغز +عکس

متفاوت‌ترین جراحی مغز +عکس

متفاوت‌ترین جراحی مغز +عکس

متفاوت‌ترین جراحی مغز +عکس


ویدیو مرتبط :
تمرین برای جراحی مغز و اعصاب روی مدل های سه بعدی مغز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره متفاوت سرمربی پرسپولیس قبل و بعد از جراحی بینی/ عکس



اخبار ورزشی - چهره متفاوت سرمربی پرسپولیس قبل و بعد از جراحی بینی/ عکس

حمید درخشان سال ها پیش بینی خود را به تیغ جراحان سپرد و روی سر خود مو کاشت ، بینی عمل کرده او اکنون کاملا مشخص است اما دیگر اثری از موهای کاشته او نمی بینید! عکس سرمربی جدید پرسپولیسی ها را قبل و بعد از عمل بینی می بینید. البته عکس اول متعلق به دوران جوانی اوست:

 

اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

 اخبار ورزشی - ستاره ها