سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ماشین عروس یوزپلنگی! +عکس


یک زوج خلاق قزوینی برای حمایت از یوزپلنگ ایرانی در روز جشن ازدواج خود، تصاویری از این گونه در خطر انقراض را روی ماشین عروس نصب کردند.

تاپ ناپ:  یک زوج خلاق قزوینی برای حمایت از یوزپلنگ ایرانی در روز جشن ازدواج خود، تصاویری از این گونه در خطر انقراض را روی ماشین عروس نصب کردند.  ˈعلی  آزادˈ روز جمعه در مراسم جشن ازدواج خود در گفت و گو با ایرنا گفت: با  همفکری همسرم برای حمایت و حفاظت از نسل یوزپلنگ ایرانی تصمیم گرفتیم  ابتکار به خرج داده و در مراسم جشن خود و برروی ماشین عروس، به نصب تصاویر  این حیوان اقدام کنیم.   وی کارمند محیط زیست و سرمحیط بان منطقه حفاظت شده بخش الموت شرقی است.

ماشین عروس یک محافظ حیات وحش +عکس

ماشین عروس یک محافظ حیات وحش +عکس

ماشین عروس یک محافظ حیات وحش +عکس


ویدیو مرتبط :
ماشین عروس بادکنکی یک عروس خوش ذوق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین عروس به این متفاوتی دیده بودید؟ (+عکس)



 اخبار کوناگون - عکس/ ماشین عروس متفاوت

یک وانت نیسان در حوالی شهرستان مانه و سملقان که دیگر فقط یک نیسان نبود و به شکلی جالب تزیین شده بود تا عروس و دامادی را به خانه بخت ببرد.

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین عروس متفاوت

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین عروس متفاوت

اخبار گوناگون - مشرق نیوز