سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ماشین تپه نورد با سرعت 150 کیلومتر +عکس


شرکت سوئدی "گری دیزاین" گرانترین خودروی تپه نوردی جهان را به قیمت 246 هزار دلار ساخته است. این خودرو می تواند با سرعت 150 کیلومتر در ساعت بر روی تپه های شنی حرکت کند.

عصرایران: شرکت سوئدی "گری دیزاین" گرانترین خودروی تپه نوردی جهان را به قیمت 246 هزار دلار ساخته است. این خودرو می تواند با سرعت 150 کیلومتر در ساعت بر روی تپه های شنی حرکت کند.
 
به گزارش العربیه، سخنگوی شرکت گری دیزاین روز سه شنبه 9 دسامبر به روزنامه بریتانیایی دیلی میل گفت: "خودروی "ساید-ویندر" برای علاقمندان به مسابقات رالی صحرانوردی ساخته شده است.
 
"این خودرو چه در خاورمیانه و چه در آمریکا، سفری راحت بر روی تپه های شنی را برای شما فراهم می کند."
 
تزئینات داخلی این خودرو به سبک ورزشی است، و صفحه های مانیتور آن هم سرعت را برای راننده نمایش می دهند و هم گزینه های تفریحی را در اختیار او می گذارند.
 
قدرت موتور این خودرو 630 اسب، و شتاب آن برای رفتن از سرعت صفر به 100 کیلومتر در 4.4 ثانیه است.

ماشین تپه نورد با سرعت 150 کیلومتر (+عکس)

ماشین تپه نورد با سرعت 150 کیلومتر (+عکس)

ماشین تپه نورد با سرعت 150 کیلومتر (+عکس)


ویدیو مرتبط :
سید طاها با سرعت 150 کیلومتر در راه اسراء

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت سرعت 330 کیلومتر با دوچرخه! +عکس



اخبارگوناگون - ثبت سرعت 330 کیلومتر با دوچرخه! +عکس

"فرانسویس گیسی" دوچرخه ای ساخته است که با سه موتور جت کوچک کار می کند و می تواند در کمتر از 5 ثانیه به سرعت باورنکردنی 330 کیلومتر بر ساعت برسد.

دوچرخه وسیله سالم تفریحی ورزشی است که بسیاری از کودکان عاشق آن هستند و یکی از اولین آرزوهای هر کودکی داشتن یک دوچرخه برای بازی است. نکته مهم در مورد دوچرخه سرعت کم آن است که تقریبا امنیتش را برای کودکان تامین می کند.

امروز می خواهیم با دوچرخه ای آشنا شویم که هیچ امنیت واقعی در ان وجود ندارد و اصلا مناسب کودکان هم نیست. این دوچرخه وسیله ای است که چند روز پیش توانست رکورد سرعت دوچرخه دنیا را جا به جا کند.

اخبار,اخبارگوناگون, ثبت رکورد سرعت با دوچرخه

"فرانسویس گیسی" دوچرخه ای ساخته است که با سه موتور جت کوچک کار می کند و می تواند در کمتر از 5 ثانیه به سرعت باورنکردنی 330 کیلومتر بر ساعت برسد. البته کوچکترین اشتباه هنگام هدایت این دوچرخه می توانست باعث مرگ راننده شود.

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران