سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مار کبرای دو سر در چین +عکس


مرد کشاورزی در مزرعه اش در یکی از روستاهای جنوب چین موفق به کشف مار کبری با دو سر شد. این مار کبری سمی در مزرعه ای در یولین، جنوب چین پیدا شده که دارای دو سر است و هر یک از سرها با یکدیگر مبارزه می کنند و سعی می کنند یکدیگر را بخورند.

وبسایت صراط: مرد کشاورزی در مزرعه اش در یکی از روستاهای جنوب چین موفق به کشف مار کبری با دو سر شد. این مار کبری سمی در مزرعه ای در یولین، جنوب چین پیدا شده که دارای دو سر است و هر یک از سرها با یکدیگر مبارزه می کنند و سعی می کنند یکدیگر را بخورند. این کبری جهش یافته در مدت ده روز پس از پیدا شدن به این اندازه رشد کرده است. مارهای کبری در چین به طور کلی بین 1.2 تا 1.5 متر رشد میکنند و عمر کوتاهی دارند.

مار کبرای دوسر در چین

مار کبرای دوسر در چین

مار کبرای دوسر در چین

مار کبرای دوسر در چین


ویدیو مرتبط :
بازی خطرناک با مار کبرای بزرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس]



اخبار حوادث - مار سر بریده، آشپز چینی را نیش زد و کشت! [+عکس]

سر بریده یک مار کبرا ۲۰ دقیقه پس از جدا شدن از بدنش، آشپزی را که قصد داشت سر مار را برای طبخ سوپی پرطرفدار قطعه قطعه کند، نیش زد و وی را روانه قبرستان کرد!

«پنگ فن»، آشپز ۴۴ ساله چینی، یک مار کبرای هندوچینی را برای پختن سوپ مار که یک غذای بسیار پرطرفدار در استان گوانگ‌دونگ در جنوب این کشور است قطعه قطعه کرده بود اما با اینکه ۲۰ دقیقه از جدا شدن سر مار از بدنش می‌گذشت، این کبری، بالاخره زهر خود را ریخت و با گرفتن جان پنگ فن، انتقام خود را از آشپز گرفت.

آشپز بینوا قبل از رسیدن کمک پزشکان و تزریق پادزهر، با اثر کردن زهر کبرا جان خود را از دست داد.


به نقل از ریپلی، «یانگ هونگ چانگ» که ۴۰ سال به تحقیق روی مارهای کبری پرداخته می‌گوید: تمام خزندگان حتی با گذشت بیش از یک ساعت پس از قطع سر یا اعضای بدنشان، هنوز توانایی حرکت دارند و به حیات و عملکرد اعضای خود ادامه می‌دهند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,زهر مار کبرا

 اخبار حوادث - ایسنا