سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مارگزیدگی با پای این دختر چه کرد! (18+)


حتی پس از قطع پای این دختربچه خطر مرگ او وجود دارد زیرا خطر تجزیه بافتی که می‌تواند کل بافت عضلانی بدن را نابود کند و منجر به آسیب کلیوی شود این دختر را تهدید می‌کند.

ایسنا: مارگزیدگی پای یک دختربچه 13 ساله ونزوئلایی را مانند کبریت سوخته، سیاه و خشک کرد.

تصاویر اینترنتی منتشر شده نشان می‌دهد مارگزیدگی سبب مرگ بافت‌ها و نسوج پای این کودک ونزوئلایی شده به‌ طوری که پای او مانند یک چوب کبریت سوخته، نازک و خشک شده است.

این دختربچه یک ماه پس از مارگزیدگی در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است. او عضو یک قبیله بومی است که پس از مارگزیدگی تحت درمان‌های سنتی قرار می‌گیرد و در نهایت وضعیت وی بحرانی شده و به بیمارستان کاراکاس منتقل می‌شود.

مارگزیدگی عجیب در ونزوئلا (+عکس)

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، «آرون قاش»، پزشک ساکن لیورپول انگلیس با مشاهده تصویرهای پای این کودک می‌گوید: حتی پس از قطع پای این دختربچه خطر مرگ او وجود دارد زیرا خطر تجزیه بافتی که می‌تواند کل بافت عضلانی بدن را نابود کند و منجر به آسیب کلیوی شود این دختر را تهدید می‌کند.

قاش افزود: زهر مار بسیار پیچیده است و بسته به نوع مار عوارض متفاوتی به‌ دنبال دارد. تصاویر منتشر شده از پای این دختربچه نشان‌دهنده‌ مرگ بافتی است که باید عضو قطع شود اما با این وجود احتمال مرگ این کودک به دلیل ترکیبات پیچیده سم مار وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
بشین پای پای درد دل دختر فراری ببین چی میگه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن رمال دست و پای مادر و دختر را بست



 

 زن رمال دست و پای مادر و دختر را بست

 

 زن رمال كه با فریب یك مادر و دختر، ۵ میلیون تومان از خانه آنها سرقت كرده بود، تحت تعقیب پلیس قزوین قرار گرفت. این زن شیاد با ادعای این كه می تواند طلسم نحس را از این خانواده دور كند، به خانه آنها در یكی از محله های شهرستان قزوین رفت و بعد از بستن دست و پا و چشمان زن صاحبخانه و دخترش، موجودی گاوصندوق آنها را سرقت كرد و متواری شد.

به گزارش «جام جم»، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در كلانتری اقبالیه قزوین از زن رمالی به اتهام سرقت پول و چك و زندانی كردن همسر و دخترش در منزلشان شكایت كرد.

با ثبت اظهارات شاكی، همسر و دختر شاكی به مركز پلیس احضار و مادر و دختر از زن رمال شكایت كردند.

زن شاكی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: به دلیل اختلافی كه از چند ماه پیش میان من و شوهرم به وجود آمده بود، او هر روز با من دعوا می كرد و من نیز به دنبال راهی برای حل این مشكل بودم.

وی یادآور شد: یك هفته پیش از حادثه من و دخترم در بازار زن رمالی را دیدیم كه ادعا می كرد قادر است سخت ترین طلسم ها را باطل كند.

با شنیدن این حرف ها، وسوسه شدیم تا برای حل مشكلات زندگی از زن رمال كمك بخواهیم.

زن شاكی ادامه داد: زن رمال با دیدن دست های من و دخترم گفت زندگی شما طلسم شده و باید ۵ كلید خوشبختی برایتان باز كنم تا این طلسم شكسته و نحسی از خانواده شما دور شود.

اما برای این كار ابتدا باید محل طلسم را كه در یكی از اتاق های خانه است، مشاهده و بررسی كنم.

زن رمال، شیاد بود

شاكی اضافه كرد: پس از آن چند بار دیگر نیز به دیدن زن رمال رفتیم تا عاقبت روز حادثه او را با پرداخت مبلغی به منزلمان دعوت كردیم.

شاكی افزود: زن رمال ابتدا همه اتاق های خانه را بررسی كرد و از من و دخترم خواست برای ۱۰ دقیقه در یكی از اتاق ها نشسته و طبق خواسته اش عمل كنیم.

ارواح خیالی دردسرساز

شاكی ادامه داد: زن رمال مدعی شد ارواح در چند قدمی ما قرار دارند و برای در امان ماندن از شر آنها باید دست و پا و چشمانمان را ببندد.

شاكی افزود با اعتماد به زن رمال به او اجازه دادیم برنامه هایش را اجرا كند. او پس از بستن دست و پا و چشمانمان از من و دخترم خواست تا ۵ ساعت در این وضعیت در اتاق بمانیم تا او طلسم را بشكند.

اما ساعت ها گذشت و از زن رمال خبری نشد. خواستیم دست و پایمان را باز كنیم ولی گره ها محكم بود و ساعت ها در اتاق زندانی بودیم.

وی ادامه داد: سرانجام با داد و فریاد از همسایه ها كمك خواستیم ولی فایده ای نداشت. تا اینكه عاقبت شب وقتی شوهرم به خانه آمد و ما را نجات داد، تازه فهمیدیم كه زن رمال شیاد بوده و با باز كردن در گاوصندوق، ۵ میلیون تومان پول و چك را به سرقت برده است.

ماموران به تحقیق از فرزند شاكی پرداختند كه وی نیز گفته های مادرش را تایید كرد.

بنابر این گزارش، ماموران با اطلاعاتی كه از این مادر و دختر به دست آوردند، به چهره نگاری رایانه ای از رمال متهم به سرقت پرداختند و جستجو برای یافتن زن شیاد را آغاز كردند.... / گزارش :... /  جام جم آنلاین