سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ماداگاسکار، دنیایی متفاوت در زمین +عکس


جزیره ماداگاسکار واقع در سواحل شرقی آفریقا در اقیانوس هند پس از استرالیا ، گروئنلند، گینه نو و بورنئو پنجمین جزیره بزرگ جهان است.

جام جم آنلاین: جزیره ماداگاسکار واقع در سواحل شرقی آفریقا در اقیانوس هند پس از استرالیا ، گروئنلند، گینه نو و بورنئو پنجمین جزیره بزرگ جهان است.

ماداگاسکار به دلیل جدا بودن از خاک اصلی آفریقا دارای طبیعتی خاص و ویژه خود است که تقریبا نمی توان مشابه گیاهان و جانوران این جزیره را در نقاط دیگر جهان مشاهده کرد.

فرهنگ مردم و نژاد مردم ماداگاسکار که به آنها مالگاش می گویند نیزخاص این جزیره است. به همین دلیل ماداگاسکار به دنیایی جدا افتاده و در کره زمین شهرت دارد. ماداگاسکار، دنیایی متفاوت در کره زمین.



لمورها پستاندارانی هستند که از برگ و میوه درختان تغذیه کرده و نماد ماداگاسکار محسوب می شوند. گونه های مختلفی از لمورها از انواع کوچک و بزرگ در ماداگاسکار زندگی می کنند.



درختان غول آسای بائوباب یکی از مناظر معمول طبیعت ماداگاسکار است. از مجموع 8 گونه درخت بائوباب در جهان 6 گونه آن در ماداگاسکار می رویند.


          
منظره غروب آفتاب در ساحل روستای ماهیگیری ایفاتی در ساحل غربی جزیره ماداگاسکار.


             
با این که سواحل ماداگاسکار از پلاژهای زیبا تشکیل شده اما مرکز جزیره پوشیده از فلات های مرتفع است که ارتفاع برخی از آنها به 1500 متر می رسد.


            
برنج غذای پایه مردم ماداگاسکار است که در شالیزارها آبیاری شده کشت می شود. تصویر یک شالیزار در نزدیکی شهر تاناناریو ، پایتخت ماداگاسکار.


           
یک گونه آفتاب پرست شاخدار که ویژه جزیره ماداگاسکار است.


            
منظره بسیار بدیع آبشار لیلی که انواع گیاهان پیرامون آن را پوشانده اند واقع در نزدیکی شهر امپفی.



تصویر زیبای رنگین کمان بر فراز یک صخره در پارک ملی ایزالو که زیستگاه ماکی ها ، سیفاکاها و ده ها نوع پستاندار دیگر نیز است.


           
زنان روستایی در حال شستن رخت و لباس در حاشیه یک نهر باریک در نزدیکی شهر آمبوسیترا در مرکز ماداگاسکار.


            
تصویر یک خیابان شهر تاناناریو ، پایتخت ماداگاسکار و تاکسی های سفیدرنگ آن که اغلب رنو 4 قدیمی هستند.


            
یک زن میوه فروش در بازار شهر تاناناریو. در آب و هوای مطلوب ماداگاسکار میوه هایی مانند آناناس، مانگو ، وانیل یا نارگیل به آسانی عمل می آیند.


ویدیو مرتبط :
دنیایی متفاوت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس حجاب متفاوت مجریان پرس.تی.وی!


عکس حجاب متفاوت مجریان پرس.تی.وی نسبت به مجریان داخلی!