سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ماجرای باورنکردنی یک عکس یادگاری +عکس


این عکس ماجرای عجیبی دارد. داستان از این قرار است که یک زوج عاشق در حال تماشای عکس هایی که برای نمایش در مراسم عروسی خود آماده کرده بودند، با منظره عجیبی روبه‌رو می شوند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: این عکس ماجرای عجیبی دارد. داستان از این قرار است که یک زوج عاشق در حال تماشای عکس هایی که برای نمایش در مراسم عروسی خود آماده کرده بودند، با منظره عجیبی روبه‌رو می شوند.

زن جوان یکی از عکس های جالب خود در دیسنی‌لند را که به روزهای کودکی او باز می گشت، انتخاب کرده و کنار گذاشته بود. هنگامی که دونفری عکس‌ها را نگاه می کردند، مرد با دیدن این عکس شوکه می شود؛ او در پس‌زمینه‌ی عکس کودکی عشقش، پدر خود را می بیند که او را درون کالکسه می گرداند.

جذابیت این داستان در این است که هر دو آنها در یک زمان و یک مکان واحد در کنار هم بوده اند و دقیقا هم در همان زمان عکس گرفته شده است تا در سال های آینده و هنگام وصال آن را ببینند و هیجان‌زده شوند.


ویدیو مرتبط :
محرم 88 عکس یادگاری دربیت العباس-تهران-شهرری عکس یادگاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر باورنکردنی از عکس یادگاری با مردگان!


در اواخر قرن 19th خانواده های متوسط در اروپا بعد از مرگ عزیزانشان قبل از مراسم خاکسپاری جسد آنها را به یک گالری می بردند و اینگونه که در زیر مشاهده می کنید با آنها عکس یادگاری می انداختند

روزگارنو: در اواخر قرن 19th خانواده های متوسط در اروپا بعد از مرگ عزیزانشان قبل از مراسم خاکسپاری جسد آنها را به یک گالری می بردند و اینگونه که در زیر مشاهده می کنید با آنها عکس یادگاری می انداختند.