سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

«ماجراهای ملانصرالدین» در راه است!+عکس


«ملانصرالدین» شخصیت بذله‌گوی داستان‌های عامیانه فارسی برای نخستین بار در قالب انیمیشن به جهان سینما می‌آید. کافه سینما: «ملانصرالدین» شخصیت بذله‌گوی داستان‌های عامیانه فارسی برای نخستین بار در قالب انیمیشن به جهان سینما می‌آید.


علی معلم تهیه‌کننده و مجری طرح فیلم سینمایی ماجراهای ملانصرالدین که به شکل اپیزودیک داستان‌های مشهور این کاراکتر جذاب را به تصویر می‌کشد، در ادامه اعلام این خبر افزود: «حکایات ایرانی یکی از نقاط قوت فرهنگ شرق است. شخصیت ملانصرالدین که با بذله‌گویی، نشان از خردمندی می‌دهد علیرغم اینکه در میان عامه مردم ایران و همچنین در مناطق وسیعی از جهان از جمله ترکیه، ازبکستان، افغانستان، هند، پاکستان و حتی بلغارستان شناخته شده است کمتر به قالب تصویر کشیده شده است. فیلم ماجراهای ملانصرالدین که حدود 21 ماجرا از داستان‌های ملانصرالدین را حکایت می‌کند، با همکاری یک گروه انیماتور جوان مراحل تولید را پشت سر گذاشته است. نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی انیمیشن جمال رحمتی از کاریکاتوریست‌های مطرح کشور است که بیش از این چند فیلم کوتاه داستانی ساخته است.»



به گفته معلم مراحل تولید این فیلم که از سال گذشته در سکوت خبری آغاز شده، به انتهای خود نزدیک شده است و سازندگان امیدوارند نخستین نمایش این فیلم در جشنواره‌ی فیلم کودکان و نوجوانان در مهرماه امسال باشد.

جالب توجه است که نخستین فیلم کوتاه انیمیشن در ایران نیز به نام «ملانصرالدین» ثبت شده است.


ویدیو مرتبط :
ملانصرالدین که بود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجراهای زن انگلیسی که 2سال با موتور همه جای ایران را گشت!! + عکس



اخبار,اخباراجتماعی,ماجراهای زن انگلیسی  موتور سوار

 

 اخباراجتماعی - ماجراهای زن انگلیسی که 2سال با موتور همه جای ایران را گشت!! + عکس

یک زن موتور سوار انگلیسی در دو ساال گذشته به مدت دو ماه تمام مناطق ایران را از طریق موتور سیکلت پیموده است...

یک زن موتور سوار انگلیسی در دو ساال گذشته به مدت دو ماه تمام مناطق ایران را از طریق موتور سیکلت پیموده است.

 

اخبار,اخباراجتماعی,ماجراهای زن انگلیسی  موتور سوار

 

به گزارش عصر ایران " لوییز پریس" موتور سوار حرفه ای و گردشگر انگلیسی در سال های 2013 و 2014 دو بار و در مجموع 60 روز ، مسافتی معادل 3 هزار مایل ( 4800 کیلومتر) را از شمالی ترین نقاط تا کویر مرکزی و شهرهای اصفهان، شیراز و یزد و..   را با موتور پیموده است.

این موتور سوار انگلیسی در گزارش هایی که درباره سفر به ایران نوشته ، مردم ایران را مردمی بسیار مهربان و میهمان نواز خوانده و  تصویری که از ایران دیده است را کاملا مغایر با آنچه که در تبلیغات منفی  از ایران در رسانه های جهان تصویر می شود، دانسته است.

پریس در گزارش های خود بر رانندگی زنان در ایران ولی عدم صدور گواهی نامه موتور سواری برای آنان و نیز به مساله بالا بودن آمار مرگ و میر در جاده های ایران تاکید کرده است.

 

اخبار,اخباراجتماعی,ماجراهای زن انگلیسی  موتور سوار

 اخباراجتماعی   - عصر ایران