سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

لیست مواد غذایی با کالری صفر +عکس


مواد غذایی که کالری صفر دارند می توانند به کسانی که در پی کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که کالری کمی را در بردارند و بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند.

باشگاه خبرنگاران: مواد غذایی که کالری صفر دارند می توانند به کسانی که در پی کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که کالری کمی را در بردارند و بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند.

غذاها با کالری صفر یا منفی به آن دسته از مواد غذایی اطلاق می شود که دارای کالری و میزان انرژی بسیار پایینی می باشند و بدن همان میزان انرژی را که به واسطه ی مصرف آنها جذب می کند، باید صرف هضم و جذب آنها کند. این نوع مواد غذایی میتوانند به کسانیکه در پی کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که کالری کمی را در بردارند و بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند.

لیست موادغذایی صفرکالری/عکس

خیار/سیب/هلو/قارچ/گوجه فرنگی/مارچوبه/آب یخ/چای سبز/کلم بروکلی/کلم/اسفناج/توت فرنگی/فلفل قرمز/کرفس/هندوانه


ویدیو مرتبط :
‫لاغری با خوردن غذا های سالم - حجم انواع مواد غذایی و کالری آنها‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر زیبایی که تنها میتواند از چند نوع مواد غذایی استفاده کند +عکس



پسر زیبایی که تنها میتواند از چند نوع مواد غذایی استفاده کند +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی یاهو: این پسر بچه 6 ساله به نوعی آلرژی نادر دچار است و برای زنده ماندن تنها میتواند 9 نوع مواد غذایی استفاده کند.

رژیم غذایی این پسر بچه تنوع زیادی ندارد و سیستم گوارشی او تنها قادر به هضم چند نوع اندک مواد غذایی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"جایدن کلارک" به دلیل این بیماری همیشه معده ای متورم و پوست خشکی دارد و از یبوست و خونریزی روده رنج میبرد.

او با مشکلات تنفسی روبروست و گاهی پوستش به قدری خشک میشود که انگار با چاقو روی آنرا تراشیده اند و بسیار دردناک میشود و گاهی در طول شب 10 بار از خواب بیدار میشود. طبق گزارش پزشکان حدود 700 نفر در دنیا از این بیماری رنج میبرند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این بیماری به دلیل عکس العمل گلبولهای سفید به نوعی آلرژی است و این مسئله برای جایدن به کمک پزشکان کمرنگ شده است. آنها برای او 9 نوع مواد خوراکی در رژیم غذایی اش در نظر گرفتند که عبارت است از: دانه های بو داده،مرغ،، همبرگر، گلابی، سیب،موز، بادام زمینی ، سیب زمینی و برنج. اگر چیزی به غیر از اینها مصرف کند معده اش متورم شده و پوستش خشک و دچار خونریزی میشود./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب