سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

لگو های خوردنی +عکس


Grant Thompson نام شخصی است که به تازگی از خلاقیت جالب خود عکس گرفته و آنها را به اشتراک گذاشته است.

تاپ ناپ: Grant Thompson نام شخصی است که به تازگی از خلاقیت جالب خود عکس گرفته و آنها را به اشتراک گذاشته است. او با استفاده از شربت و ژلاتین لگو هایی درست کرده که علاوه بر اینکه می توان با آنها بازی کرد ، می توان آنها را خورد!

لگو های خوردنی

لگو های خوردنی

لگو های خوردنی

لگو های خوردنی

لگو های خوردنی


ویدیو مرتبط :
عکس های لگو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرما را با این خوردنی ها لذت بخش کنید +عکس



با گرم تر شدن هوا آب بدن نیز کم می شود و نیاز داریم تا این آب را برای بدن جایگزین کنیم. این کار تنها باخوردن آب حل نمی شود بلکه باید از میوه ها و سبزیجات مخصوص این فصل نیز کمک گرفته شود.

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، برای اینکه آب بدنتان را تجدید کنید و همچنین ویتامین های لازم را به بدنتان وارد کنید بهتر است تا از این مواد غذایی استفاده کنید تا این آب در بدن شما وجود داشته باشد.

 

خوردنی ها درگرما ,خوراکی هادرگرما

 

خیار: یکی از بهترین میوه هایی که  می توانید در این فصل از ان ها استفاده گنید خیار است چرا که خیارهای  تازه مقدار زیادی آب دارند و همچنین در آن می توانید ویتامین ث را نیز پیدا کنید. در کنار آب، خیار برای پوست شما نیز بسیار مفید است و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

خوردنی ها درگرما ,خوراکی هادرگرما

 

سس گوجه: شاید به نظر غیر معقول آید اما احتمال دارد که مجبور باشید تا در این مدت از فست فودها نیز استفاده کنید و بهتر است از سس گوجه برای آن ها استفاده کنید چرا که بیشتر این سس ها از آب تشکیل شده اند و چربی آن ها نیز بسار کمتر است. پس هم آب بدن شما را تامین می کند و همچنین شما را چاق نیز نمی کند.

 

خوردنی ها درگرما ,خوراکی هادرگرما

 

بادمجان: بادمجان یکی از آن سبزیجاتی است که برای لاغری بسیار مفید است چرا که مقدار بسیار زیادی آب و فیبر در آن موجود است و همچنین میزان بسیار کمی نیز کالری دارد. بهتر است تا از سرخ کردن ان ها پرهیز کنید و بیشتر به صورت آب پز از آن استفاده کنید.

 

خوردنی ها درگرما ,خوراکی هادرگرما

 

هندوانه: در یکی از تحقیقات در دانشگاه پزشکی آبردن، محققان به این نتیجه رسیده اند که اگر سبزی یا میوه ای از ترکیب نمک، مواد معدنی و آب و شکر طبیعی تشکیل شده باشد برای رفع تشنگی و مرطوب کردن بدن شما از هزچیزی بهتر است و در آن تحقیق هندوانه به عنوان بهترین میوه از این دسته انتخاب شد چرا که نزدیک به 92 درصد آن از آب تشکیل شده است./مشرق نیوز