سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

لو رفتن تصاویر شماتیک آی‌فون 6


جنجال خبری این یکی دو روزه لو رفتن تصاویر شماتیک آی‌فون ۶ بود. این تصاویر نخستین بار در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده بودند و ادعا شده بود که به طریقی از کارخانه فاکسکان به بیرون راه یافته‌اند.

یک پزشک: جنجال خبری این یکی دو روزه لو رفتن تصاویر شماتیک آی‌فون ۶ بود. این تصاویر نخستین بار در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده بودند و ادعا شده بود که به طریقی از کارخانه فاکسکان به بیرون راه یافته‌اند.



بر این اساس یک طراح مفهومی به نام مارتین هجک با همکاری گروهی، تلاش کرده است که تصاویر آی‌فون ۶ را رندر کند.

اگر طرح‌های شماتیک لو رفته درست باشند، باید بگوییم که واقعا ما با گوشی بسیار زیبایی روبرو خواهیم بود: گوشی‌ای بسیار نازک با صفحه نمایش بزرگ‌تر، حاشیه کن در دو سو، گوشه‌های انحنا دار، دکمه تنظیم صدای واحد.





به هر حال ما باید تا شهریور یا مهر امسال منتظر بمانیم تا ببینیم آی‌فون ۶ یا آن طور که می‌گویند آی‌فون ایر واقعا به این تصاویر شباهت خواهد داشت یا نه و اینکه آیا واقعا اپل دو نسخه ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی گوشی را وارد بازار خواهد کرد یا نه.


ویدیو مرتبط :
لو رفتن فزدی که...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لو رفتن مشکلات شقایق فراهانی با خط رو خط شدن تلفن! + تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,شقایق فراهانی

 

اخبار فرهنگی هنری - لو رفتن مشکلات شقایق فراهانی با خط رو خط شدن تلفن! + تصاویر

در فیلم تلویزیونی «یک دقیقه و یازده ثانیه» شقایق فراهانی نقش مادری را بازی می کند که فرزندش مبتلا به بیماری کلیوی است. گلاره عباسی نیز در نقش زنی به نام ناهید ظاهر می‌شود که همسر یک مجری تلویزیون است و...

 فیلم تلویزیونی «یک دقیقه و یازده ثانیه» ساخته مصطفی رزاق کریمی ساعت 14:50 جمعه این هفته(22 آذرماه» از شبکه اول سیما به روی آنتن می‌رود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,شقایق فراهانی

 

 علیرضا شجاع نوری، ناصر گیتی جاه، فرهاد مهدوی، هومن کیایی، فرهاد اسماعیلی، ماریه تهرانچی، محمد رحمانی، مهری امیرحسینی، ابراهیم ابراهیمی، فرشته اسفندیاری کیا، آبتین جهانی، سمیرا مسعودی، حسین زمانی، مانیا حیدری، محمدمهدی هاشمی و... از دیگر بازیگران اصلی «یک دقیقه و یازده ثانیه» هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,شقایق فراهانی

 

در این فیلم تلویزیونی شقایق فراهانی نقش مادری را بازی می کند که فرزندش مبتلا به بیماری کلیوی است. گلاره عباسی نیز در نقش زنی به نام ناهید ظاهر می‌شود که همسر یک مجری تلویزیون است و اختلافاتی با همسرش دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم یک دقیقه و یازده ثانیه

 

اخبار,اخبار فرهنگی,گلاره عباسی

 

در خلاصه داستان این تله فیلم به قلم محمود اربابی آمده است : در یک مجتمع بزرگ آپارتمانی، آدمهایی در طبقات مختلف در حال حرف زدن با تلفن هستند که ناگهان خط‌ها روی هم می‌افتند و آنها می‌توانند صدای دیگران را که در همان لحظه در حال مکالمه هستند بشنوند. این اتفاق یک دقیقه و یازده ثانیه طول می‌کشد و در این فاصله آنها به حقایقی دربارة هم پی می‌برند؛ حقایقی که اغلب تمایل دارند مخفی بماند و افشای آنها تأثیر زیادی در روابطشان با هم دارد.
مرتضی رزاق کریمی « یک دقیقه و یازده ثانیه » را در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه کرده است.
اخبار فرهنگی هنری - شبکه ایران