سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

لوکس ترین گوشی دنیا +عکس


نسخه لوکس Galaxy S III mini به طور کامل شبیه به مدل استاندارد خود ساخته شده است و در کنار آن شامل 166 قطعه کریستال سواروسکی(Swarovski) می‌شود که این کریستال‌ها در قسمت پشتی گوشی و روی درب مخصوص باتری قرار گرفته‌اند. عصرایران: نسخه لوکس Galaxy S III mini به طور کامل شبیه به مدل استاندارد خود ساخته شده است و در کنار آن شامل 166 قطعه کریستال سواروسکی(Swarovski) می‌شود که این کریستال‌ها در قسمت پشتی گوشی و روی درب مخصوص باتری قرار گرفته‌اند.
 
شرکت سامسونگ سال گذشته سرویس ویژه‌ای از محصولات خود را با نام Crystal Edition معرفی کرد که در آن گوشی‌های هوشمند معمولی به صورت لوکس و منحصر به‌فرد تولید می‌‌شدند. این شرکت کره‌ای هم‌اکنون مدل ویژه گوشی هوشمند Galaxy S III mini را در این سری از محصولاتش به تولید رسانده است.
 
گوشی لوکس Galaxy S III mini Crystal Edition سامسونگ به طور کامل شبیه به مدل استاندارد خود ساخته شده است و در کنار آن شامل 166 قطعه کریستال سواروسکی(Swarovski) می‌شود که این کریستال‌ها در قسمت پشتی گوشی و روی درب مخصوص باتری قرار گرفته‌اند.
   
به جز این بخش، این گوشی هوشمند با مدل اصلی خود تفاوت دیگری را شامل نمی‌شود. برای این گوشی نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع AMOLED در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت WVGA به نمایش درمی‌آیند.
 
این گوشی هوشمند لوکس پردازنده دوهسته‌ای با توان یک گیگاهرتز برای هر هسته پردازنده را در خود جا داده است و از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد که البته گفته می‌شود کاربران می‌توانند آن را به نسخه KitKat ارتقا دهند.
 
شرکت سامسونگ اعلام کرد که گوشی هوشمند لوکس Galaxy S III mini Crystal Edition با قیمت 299 یورو وارد آلمان شده است و به زودی در دیگر کشورهای جهان هم عرضه می‌شود.




ویدیو مرتبط :
عکس هایی از زندگی لوکس ثروتمندترین آدم های دنیا در دبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوکس ترین فولکس دنیا + عکس



لوکس ترین فولکس دنیا + عکس

فولکس های قورباغه خودروهایی هستند که بسیاری از ما شاید با آن ها خاطره داشته باشیم. ت

ا چند سال پیش این خودروها در خیابان های ایران حضور داشتند اما این روزها تنها یک وسیله برای خودنمایی و رکوردزنی شده است.یک شرکت در و پنجره سازه به تازگی دست به اقدامی عجیب زده است و یک فولکس قورباغه را به یک خودروی لوکس تبدیل کرده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سه نفر از کارگران این شرکت چهارماه زمان برای تبدیل کردن این فولکس قورباغه به یک خودروی بسیار لوکس صرف کرده اند و تغییرات بسیار زیادی در آن ایجاد کرده اند.

این خودرو با استفاده از ورقه های نازک از طلا تزئین شده و همچنین در داخل این خودرو نیز با چرم تزئین شده است و البته این کار باعث شده است که 70 کیلوگرم به وزن خودرو اضافه شود.

این افراد می گویند دلیل انتخاب این فولکس مشهور بودن آن است به طوری که کمتر کسی وجود دارد که این خودرو را نشناسد. آن ها همچنین این خودرو را خودروی مورد علاقه خودشان می دانند./باشگاه خبرنگاران