سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

لباس 2.5 میلیاردی عروس هندی +عکس


یک شیرینی‌فروش هندی برای لباس عروسی دخترش، معادل بیش از 2.5 میلیارد تومان هزینه کرد و این لباس را به جواهرات گرانقیمت آراست.

ایسنا: یک شیرینی‌فروش هندی برای لباس عروسی دخترش، معادل بیش از 2.5 میلیارد تومان هزینه کرد و این لباس را به جواهرات گرانقیمت آراست.

به گزارش شفقنا: زندگی کشور هندوستان که از فقیرترین کشورهای جهان است و میلیون‌ها نفر از مردم این کشور حتی از داشتن سرپناه نیز محرومند، با سنت‌ها و طبقه‌بندی‌های احتماعی سختی نیز دسته پنجه نرم می‌کند؛ از جمله در این کشور هر طبقه‌ای نمی‌تواند با طبقه پایین‌تر از خود ازدواج کند و گاه قتل‌های ناموسی صرفاً برای ازدواج پسری با دختری از طبقه پایین‌تر یا بالعکس رخ می‌دهد.

لباس 2.5 میلیارد تومانی عروس هندی+عکس

در آخرین نمونه هزینه‌های بی‌مورد برای خودنمایی و حفظ حیثیت خانواده، یک پدر شیرینی‌فروش برای لباس عروسی دخترش بیش از 2.5 میلیارد تومان هزینه کرد. این هزینه گزاف با واکنش شدید رسانه‌های اجتماعی و جوانانی که این نوع ازدواج‌ها را مانع زندگی عادی خود می‌بینند، همراه شد.

یادآور می‌شود پلیس هند مجبور شد برای حفاظت این عروس از شر راهزنان، چندین مأمور به این عروسی بفرستند.

لباس 2.5 میلیارد تومانی عروس هندی+عکس


ویدیو مرتبط :
گشتی در یک گالری لباس عروس پرطرفدار؛عروس خانم ها ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس لباس عروس



 

خریدن لباس عروس ذوق و سلیقه و حوصله می‌خواهد. باید برای این‌کار وقت بگذارید. مطمئن باشید که پشیمان نمی‌شوید.

فقط همین امشب لباس عروس در تن شماست و قرار است سال‌ها بعد لباس عروس‌تان را که در آن شب رویایی به تن کرده‌اید، در عکس‌های عروسیتان تماشا ‌کنید ولی دقت کنید که لباس عروسی را برگزینید که بعدا خجالت نکشید آن ‌را به دیگران نشان دهید. برخی از مدل‌های لباس عروس سال‌های سال کهنه نمی‌شوند و همیشه زیبا هستند. بنابراین به سراغ انتخاب این مدل‌های لباس عروس بروید.

در این مطلب عکس هایی از مدل لباس عروس را گردآوری نمودیم، امید است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

 

عکس لباس عروس


مدل های جدید ابرو

 

عکس لباس عروس


مدل های جدید ابرو

 

عکس لباس عروس


مدل های جدید ابرو

 

عکس لباس عروس


مدل های جدید ابرو

 

عکس لباس عروس


مدل های جدید ابرو

 

عکس لباس عروس


مدل های جدید ابرو

 

عکس لباس عروس


مدل های جدید ابرو