سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

كودك كونگ فو كار! +فیلم


در این فیلم بیننده شاهد حركات یك كودك خردسال در نقش یك كونگ فو كار خواهد بود.

جام جم آنلاین: در این فیلم بیننده شاهد حركات یك كودك خردسال در نقش یك كونگ فو كار خواهد بود.

هدف از ارائه این فیلم فقط سرگرم كردن بیننده برای لحظاتی كوتاه است.بنا براین از هرگونه تفسیری در مورد آن خودداری می كنیم.

اما باید به یك نكته اشاره كرد كه این فیلم در مدت حدود یك هفته نزدیك به 20 میلیون بازدیدكننده داشته است. فیلم را با هم می بینیم.



ویدیو مرتبط :
مبارزه جالب كیوشین كار و كونگ فو كار البته ساختگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: نجات معجزه آسای كودك از مرگ حتمی


در یك سانحه رانندگی دختربچه خردسال روس دوبار به طور معجزه آسا از دام مرگ گریخت.

جام جم آنلاین: در یك سانحه رانندگی دختربچه خردسال روس دوبار به طور معجزه آسا از دام مرگ گریخت.

اتومبیل والدین این دختر بچه دو ساله در اتوبان بین مسكو  و اوفا به دلیل لغزندگی جاده و سبقت بی جا لیز خورده و تقریبا دوری 360 درجه می زند. در همان هنگام كامیونی كه از مسیر مخالف حركت می كرد به شدت با عقب اتومبیل برخورد می كند.

شدت تصادف به اندازه ای بود كه شیشه عقب اتومبیل از هم پاشیده شده و كودك به میان اتوبان پرتاب می شود. در همان لحظه كامیون دیگری با سرعت از فاصله چند سانتی متری بچه عبور می كند.

راننده كامیون سوم به موقع ترمزكرده و این فرصت را به پدر كودك كه هراسان از اتومبیل بیرون پریده بود می دهد تا كودكش را در آغوش بگیرد.

دختربچه كه به طورسطحی از ناحیه سر مجروح شده بود برای مداوا و آزمایش های لازم از جمجمه اش به بیمارستان شهر لیسكوو انتقال یافت.

فیلم ویدئویی این حادثه  كه توسط دش‌كم اتومبیل دیگری گرفته شده به خوبی دو بار نجات معجزه آسای این بچه را از مرگ حتمی به تصویر كشیده است.