سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قوی‌ترین پرنده دنیا +عکس


"عقاب هارپی" همچنین توانایی کشتن حیوانات بزرگی مانند میمون را نیز دارد. افکار: "عقاب هارپی" همچنین توانایی کشتن حیوانات بزرگی مانند میمون را نیز دارد.


با توجه به اینکه پرنده های قدرتمند بسیاری در دنیا زندگی می کنند اما "عقاب هارپی" لقب قوی ترین را به خود اختصاص داده است. این عقاب اهل آمریکای جنوبی بوده و در سن بلوغ نزدیک به ۱۰ کیلوگرم وزن دارد.

این عقاب می تواند فشاری معادل با ۲۰۰ کیلوگرم بر متر مربع را با پنجه هایش وارد کند. این نیرو به تنهایی می تواند بازوی انسان را مانند چوب خشک خرد کند. "عقاب هارپی" همچنین توانایی کشتن حیوانات بزرگی مانند میمون را نیز دارد. کارشناسان می گویند این پرنده از گونه های مختلف پرندگان کوچک تر از خودش حفاظت می کند.

قوی‌ترین پرنده دنیا +عکس


ویدیو مرتبط :
پودر شدن پرنده توسط برق فشار قوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دنیا را از دید یک پرنده ببینید! /عکس


دنیا را از دید یک پرنده ببینید!
























































منبع: گروه اینترنتی پرشین استار