سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قوانین پول دار شدن: آدم بی پول خَره!


علف خرس، چرک کف دست، جیفه دنیوی، بد، اخ، آنچه تلاش کردن برایش بد و ناپسند و مصداق چسبیدن به این دنیای فانی باشد اما اگر کسی خودش آن را بیاورد و در جیب ما بگذارد خوب و پسندیده باشد.





مجله خط خطی:


ماده یک - تعاریف

پول: علف خرس، چرک کف دست، جیفه دنیوی، بد، اخ، آنچه تلاش کردن برایش بد و ناپسند و مصداق چسبیدن به این دنیای فانی باشد اما اگر کسی خودش آن را بیاورد و در جیب ما بگذارد خوب و پسندیده باشد.

ویژه خوار: کسی که از افراد و اشیای ویژه تغذیه کرده و هنگام خوردن، کمال دقت را در انتخاب غذای خود به خرج می دهد. با پس و پیش کردن لغات، معانی دیگری نیز از آن استخراج کرده اند که خوب نیست و ذکر نمی شود.



آقازاده: کسی که مثل آقاها، زاده شده باشد و هنگام تولد، دکترش را اذیت نکرده باشد. کسی که گل و آقا باشد و دست توی دماغش نکند و به جز پول های خودش با چیز دیگری بازی نکند.

حقوق فرد پول دار

ماده دو - فرد پول دار حق دارد.

ماده سه -
فرد پول دار همچنان حق دارد.

ماده چهار -
حق با فرد پول دار است.

ماده پنج -
هپ

ماده شش - پول، حق است.

ماده هفت - حق، پول دارد.

ماده هشت - حقم تو پولت.

وظایف فرد پول دار

ماده نه- فرد پول دار وظیفه دارد پولخرج کند و عشق و حال کند و سایه اش بالای سر ما و بقیه باشد. فرد پول دار همچنین شدیدا موظف است غذاهای خوشمزه و گرانقیمت بخورد و لباس های خوشگل بپوشد و برود اروپا تفریح و صفاسیتی. او همچنین موظف است که چند مدل ماشین، خانه و ویلا داشته باشد و به بقیه فخر بفروشد و دلشان را آب کند.

ماده ده - فرد پول دار وظیفه ای در قبال رعایت قانون ندارد، اما قانون مجبور است. مراعات حال فرد پول دار را بکند. در صورتی که قانون بخواهد مشکلی برای فرد پول دار ایجاد کند یا من بفهمم که خدای نکرده پایش را جلوی فرد پول دار دراز کرده یا به او حرف بی ادبانه ای زده است، در دهانش فلفل می ریزم و شیرم را حلالش نمی کنم.

ماده یازده -
فرد پول دار موظف است پول خود را دو دستی بچسبد (و اگر لازم بود پول های دیگران را هم دو دستی بچسبد). او همچنین می تواند همسایه خود را نیز دزد کند.

تبصره: فرد پول دار برای دزد کردن همسایه های خود باید از وکلای خود مشاوره بگیرد.

ماده دوازده - فرد پول دار موظف است پس از اینکه از پول دار بودن خودمطمئن شد؛ یک تیم فوتبال بخرد. این مسئله هیچ ربطی به هیچ چیزی ندارد و صرفا نشانه پول دار بودن است.

ماده دوازده به علاوه یک - فرد پول دار همچنین موظف است یک نام اختصاری زیبا برای خود انتخاب کندکه پس از مدتی با آن نام معرفی گردد. اسامی اختصاری تکراری مانند: م.خ ب.ز م.ه ش.ج... قبول نیست و فردانتخاب کننده باید کمی خلاقیت به خرج دهد.

وظایف کسی که قصد دارد خیلی پول دار شود

ماده چهارده- فردی که قصد پول دار شدن دارد، باید دستی بخشنده و دلی سخاوتمند داشته باشد. او حق ندارد که همه چیز را فقط برای خود بخواهد و باید این گشاده دستی و بخشندگی خود را با فرستادن کارت های هدیه در انواع و اقسام مختلف به اثبات برساند.

وظایف کارت های هدیه

ماده پانزده - کارت هدیه باید به شکل مستطیل بوده و به راحتی در هر نوع پاکتی جا شود. کارت هدیه - با توجه به اینکه عمدتا با مخاطبان کم سوادی روبرو است - موظف است رمز ساده ای داشته باشد و به راحتی و دور از دید دیگران از جیبی به جیب دیگر منتقل شود.

ماده شانزده - با کارت های هدیه ای که معیوب یا شکسته بوده و یا دستگاه عابر بانک آنها را ضبط کرده و پس ندهد، بنا بر قوانین برخورد شده و فرستندگان آن به هیچ وجه پول دار نخواهند شد.

ماده هفده -
کسی که می خواهد خیلی پول دار شود، در صورتی که نتوانست خیلی پول دار شود، می تواند بقیه را خیلی فقیر کند.

وظایف فرد بی پول:

ماده هجده - فرد بی پول برود بمیرد.

ماده متفرقه: (شوینده)

ماده نوزده: پول شویی خوب است و ما باید همیشه بهداشت را رعایت کنیم.

تبصره: برای شستن پول ها، آب خالی کافی نیست ... مایع پول شویِ ما علاوه بر اینکه پول های شما را خیلی نرم و خوش حالت می کند؛ از کم شدن و هدر رفتن آن هم جلوگیری می کند ... همین الان می توانید با ارسال کد 5 به سامانه این محصول، آن را جلوی در منزلتان دریافت کنید.


ویدیو مرتبط :
اموزش فرو کردن مداد در پول و سالم موندن پول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نادران:دولت در توزیع پول در آستانه انتخابات سابقه دار است





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تخلف در افزایش یارانه از محل فروش ارز/دولت در توزیع پول در آستانه انتخابات سابقه دار است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاعات غیر رسمی رسیده به نمایندگان مجلس اخبار مبنی بر تلاش دولت برای افزایش 3 برابری یارانه های نقدی از محل افزایش قیمت ارز را تایید می کند، گفت: دولت پیش از این هم سابقه توزیع پول در آستانه انتخابات را داشت.

الیاس نادران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در خصوص تلاش دولت برای افزایش سه برابری یارانه های نقدی از محل مابه تفاوت نرخ ارز دولتی و آزاد گفت: در قانون بودجه91 نسبت به مازاد درآمدهای ارزی ناشی از افزایش قیمت ارز تعیین تکلیف شده است براین اساس باید بخشی از این درآمد به حساب صندوق توسعه ملی برای مصارف پیش بینی شده واریز شود و بخشی از آن نیز به خزانه برای جبران درآمدهای محقق نشده واریز گردد.

واریز تفاوت نرخ ارز آزاد و دولتی و به حساب یارانه های نقدی خلاف قانون است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برداشت از مابه تفاوت نرخ ارز آزاد و دولتی و واریز آن به حساب نقدی خلاف قانون است، تاکید کرد: طبق قانون بودجه 91 دولت جز از محل درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها حق افزایش درآمد برای اجزای هزینه ای هدفمندی یارانه ها را ندارد و هر گونه برداشتی برای پرداخت یارانه های نقدی از غیر از محل درآمدهای هدفمندی خلاف قانون است.

افزایش یارانه های نقدی وحجم نقدینگی بازار بر خلاف رهنمود رهبر انقلاب است

نادران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار تاکید کردند که دولت باید از افزایش نقدینگی و حجم پول در گردش کشور خودداری کند. بنابراین تلاش دولت برای افزایش سه برابری یارانه ی نقدی کاملا بر خلاف فرمایشات رهبر انقلاب است.

افزایش یارانه های نقدی قیمت ها را افزایش می دهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: افزایش توزیع یارانه نقدی، حجم نقدینگی و در نتیجه قیمت کالاها را افزایش می دهد.

وی افزود: دولت با افزایش پرداخت یارانه های نقدی قیمت ها را افزایش می دهد و قصد دارد از محل پرداخت یارانه ها این افزایش قیمت را جبران کند، این اقدام از لحاظ اقتصادی منطق قابل دفاعی ندارد.

نادران با اشاره به اینکه در شش ماه پایانی سال قرار داریم، گفت: دولت فقط شش ماه فرصت دارد از این تفاوت نرخ ارز استفاده کند اما با توجه به پیش بینی درآمدهای ارزی بازار و فشارهای تورمی پایان سال این اقدام در این حد قابل تحقق نیست و انتظارات تورمی را تا حدی افزایش می دهد که دولت مجبور شود اقداماتی را برای کنترل بازار انجام دهد و  نارضایتی مضاعف مردم را به همراه دارد.

وی در خصوص مشکلاتی که این اقدام دولت برای تولیدکنندگان ایجاد می کنند، تصریح کرد: بعد از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ماه‌های متوالی است که شکاف شاخص های تولیدکننده و مصرف کننده بطور معنی داری به ضرر تولیدکنندگان در حال افزایش است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه این شکاف در بعضی از ماه های سال دو برابر بوده و در ماه های دیگر حداقل 50 درصد تفاوت داشته است، اضافه کرد: بیش از 18 ماه است که تولیدکنندگان فشارهای تورمی ناشی از سیاست های اقتصادی را تحمل می کنند و امکان انتقال این فشارها به مصرف کنندگان را ندارند.

وی ادامه داد: اگر دولت با این اقدام سیاسی شوک جدید پولی به اقتصاد ملی وارد کند شکاف قیمتی میان تولیدکننده و مصرف کننده به ضرر تولیدکننده تشدید خواهد شد و رکود بازار تولید نیز تشدید می شود، به ناچار دولت باید اجازه دهد تولیدکنندگان قیمت های خود را افزایش دهند که این امر ضرر مضاعفی را به مصرف کنندگان وارد می کند.

توزیع پول میان مردم در آستانه انتخابات پیش از این هم در دولت سابقه داشته است

نادران در خصوص انگیزه دولت از افزایش سه برابری یارانه های نقدی در ماه های پایانی دولت دهم گفت: قبلا هم سابقه داشته که دولت نزدیک انتخابات بعضی پول ها را میان مردم توزیع کند.

وی افزود: دولت از سال گذشته برای چنین کاری خیز برداشت و ابتدا پیشنهادی را در قالب لایحه بودجه به مجلس ارائه داد که براساس آن سقف بودجه هدفمندی یارانه ها 130 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود اما مجلس با این کار موافقت نکرد و این رقم را به کمتر از نصف کاهش داد.

نادران تصریح کرد: مجلس به دلیل نگرانی هایی که از رفتارهای دولت داشت احکام سختیگرانه ای را در قانون بودجه 91 نوشت که دولت نتواند تمایلات خود در حوزه سیاسی را بر مولفه های اقتصادی اعمال کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: امروز این تمایلات سیاسی بارزتر شده، از قبل هم اطلاعات غیررسمی به نمایندگان داده می شد که این گونه اخبار را تاکید می کرد.

وی ادامه داد: اقدام تعمدانه دولت در عدم عرضه ارز به بازار آزاد و ایجاد نوسان آشفتگی در بازار بیشترین لطمه را به اعتماد مردم به دولت زده و مردم را نسبت به توانمندی های دولت بدبین کرده است این گونه اقدامات به نفع دولت نیست./مهر