سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قهرمانی یک دختر در مسابقات کشتی مردان!


یک دختر دانش آموز امریکایی برای اولین بار در تاریخ این کشور موفق شد در مسابقات انفرادی مختلط همه حریفان مرد را شکست داده و به عنوان نخست این رقابتها دست پیدا کند.

پرداد: یک دختر دانش آموز امریکایی برای اولین بار در تاریخ این کشور موفق شد در مسابقات انفرادی مختلط همه حریفان مرد را شکست داده و به عنوان نخست این رقابتها دست پیدا کند.

برادر او نیز در این رشته ورزشی یک قهرمان مدرسه ای است. هیچ قانون خاصی که از حضور دختران برای مبارزه با حریفان مرد جلوگیری کند وجود ندارد. او در مصاحبه اش گفته است برای اینکه مادرش اجازه دهد او در رقابتها حضور پیدا کند مجبور شد بازوی او را با یک فن رزمی بپیچاند و زمانی که او رضایتش را اعلام کرد او از خوشحالی گریه کرد.

مربی وی معتقد است او از نظر جسمی و روحی فوق العاده مقاوم است و مناسب این رشته ورزشی میباشد.

در سال 2011 در مسابقات فینال کشتی مدارس رقیب او به دلیل اینکه وی یک دختر است از مبارزه با وی چشم پوشید و حاضر به مبارزه روی تشک نشد. او در مصاحبه اش گفته بود کشتی یک ورزش مبارزه ای است که نیازمند خشونت است و من حاضر نیستم این خشونت را روی یک دختر اعمال کنم.

او میگوید من روی تشک مسابقه به هیچ عنوان به جنسیت خود فکر نمیکنم و تنها روی پیروزی در مبارزه ام تمرکز میکنم.

قهرمانی یک دختر در مسابقات کشتی مردان!

قهرمانی یک دختر در مسابقات کشتی مردان!

قهرمانی یک دختر در مسابقات کشتی مردان!


ویدیو مرتبط :
پایان کار مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان با قهرمانی کشتی گیر ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک طلا و یک نقره برای ایران در روز اول مسابقات کشتی قهرمانی آسیا



 

صعود هانوفر، بایرن را به طور موقت از سهمیه لیگ قهرمانان محروم كرد

 

بیست و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک نشان طلا و یک نقره ایران پیگیری شد.

در نخستین روز این مسابقات که در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، در وزن ۸۴ کیلوگرم احسان امینی در دور نخست ریگولنگ سی از چین را شکست داد ، در دور دوم مقابل زائوربک سوخیف از ازبکستان دارنده مدال طلا و نقره جهان به پیروزی رسید، در مرحله نیمه نهایی یوسف عبدالسلام اف نایب قهرمان المپیک پکن از تاجیکستان را مغلوب کرد و در فینال کانات بردیف از قزاقستان را شکست داد و به نشان طلا دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی آقاجانی در دور نخست سئونگ چول لی از کره جنوبی را شکست داد، در دور دوم جانگ میونگ ری از کره شمالی را از پیش رو برداشت، در مرحله نیمه نهایی مقابل نوری یوکی تاکاتسوکا از ژاپن به پیروزی رسید و در دیدار پایانی مقابل دارن ژوماگازیف از قزاقستان مغلوب شد و به نشان نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز مرتضی رضایی قلعه ، در ۵۵ یاسر حیدرقلی نژاد و در ۶۶ کیلوگرم مصطفی حسین خانی از دست یابی به نشان بازماندند..... / خبر آنلاین