سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قلب های سبز و سرخ برای عاشقان!


یک مزرعه دار اهل دوون (devon) انگلستان با قرار دادن سیفی جات خود در قالب هایی به شکل قلب قرار داده تا بتواند محصولاتی فانتزی به دست آورد و عاشقان هم بتوانند در چند روز آینده( روزش را نمی توانیم بگوییم!) هدایایی سالم تهیه کنند و به یکدیگر هدیه بدهند.

روزگارنو: حالا این قلب های سبز و سرخ را می توانند قلب هایی که برای یکدیگر می تپند به هم هدیه بدهند!

یک مزرعه دار اهل دوون (devon) انگلستان با قرار دادن سیفی جات خود در قالب هایی به شکل قلب قرار داده تا بتواند محصولاتی فانتزی به دست آورد و عاشقان هم بتوانند در چند روز آینده( تاریخ و اسم روزش را نمی توانیم بگوییم!) هدایایی سالم تهیه کنند و به یکدیگر هدیه بدهند.



علاوه بر این از این میوه ها و سیفی جات می توان در برخی غذاها و سالادها استفاده کرد.

این کشاورز، میوه ها و سبزیجاتی مثل خیار، گوجه فرنگی، کدو تنبل، لیمو، ماندارین، پرتقال، بادنجان و کدو را در قالب هایی به شکل قلب و با اندازه های مختلف قرار داده است و می گوید بین یک هفته تا سه ماه صبر کرده تا قلب هایش به ثمر نشسته است.









ویدیو مرتبط :
کریمی:خونه سبز دل سرخ عاشق دیوونه سبز / شراب اگه عوض شده پیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زبان سرخ فرزاد حسنی، سر سبز کامران تفتی!



تماشاخانه ایرانشهر؛ اینجا دیگر تبدیل به خانه امید و پاتوقی شده است برای خیلی از ستاره ها و چهره های سرشناسی که به هر دلیلی دوست ندارند فعلا در سینما و تلویزیون ایران حضور داشته باشند.
تماشا: مهناز افشار، صابر ابر، فرزاد حسنی، کامران تفتی، سحر دولتشاهی، ستاره پسیانی، طناز طباطبایی، حسن معجونی و ... این شب ها در یک عمارت جمع شده اند
تماشاخانه ایرانشهر؛ اینجا دیگر تبدیل به خانه امید و پاتوقی شده است برای خیلی از ستاره ها و چهره های سرشناسی که به هر دلیلی دوست ندارند فعلا در سینما و تلویزیون ایران حضور داشته باشند.
البته این فرصت اتفاق خوبی است برای همه آنهایی که دوست دارند ستاره های محبوبشان را از نزدیک ببینند و چند دقیقه ای رو دررو با آنها گپ بزنند و احتمالا آخر شب عکسی یادگاری با آنها را به خانه شان ببرند. ویژگی این روزهای تماشاخانه ایرانشهر این است که بسیاری از ستاره ها حاضر می شوند به خاطر عشق شان به تئاتر و حال خوبی که از این فضا نصیب شان می شود، روبروی یکدیگر بازی کنند.
شاید برای همین است که در این عمارت سه طبقه ای و کافه پر رفت و آمدش بارها گروه بازیگرانی دور یکدیگر گرد آمده اند که جمع کردنشان در یک کار سینمایی یا تلویزیونی به همین راحتی ها نباشد! در سالی که تنها چند نفس دیگر تا پایانش مانده اتفاقات بزرگی در تماشاخانه ایرانشهر افتاده است.

تئاتر فرزاد حسنی و کامران تفتی , تئاتر بازیگران مشهور
همین شب های سرد زمستانی اگر سری به آنجا بزنید حتما چهره های سرشناس زیادی از کنار شانه تان گذر خواهند کرد و اگر اهلش باشید چند کلامی با آنها هم صحبت خواهید شد؛ مهناز افشار، صابر ابر، فرزاد حسنی، طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی، حسن معجونی، سعید چنگیزیان، الهام کردا، کامران تفتی و خیلی های دیگر گروه ستاره های این شب های ایرانشهر را تشکیل داده اند و خلاصه تنور رقابتی داغی بین آنها جریان دارد. چهارشنبه شب آیین افتتاحیه تئاتر «21 بار مردن در 30 روز» به کارگردانی صابر ابر بود که گزارش مفصل تر آن را در ادامه این مطلب می آوریم.

پنجشنبه شب اما تماشاخانه ایرانشهر میزبان چهره های بسیاری بود که آمده بودند اولین شب اجرای نمایش «یادداشتی برای سهراب» را جشن بگیرند و بعد از شنیدن صدای زنگ آغاز این نمایش برای کارگردان و گروه بازیگرانش بهترین ها را آرزو کنند. فرزاد حسنی، کامران تفتی، زری اماد و نگین ابدالی چهار بازیگر جدیدترین نمایش «اصغر خلیلی» کارگردان برجسته تئاتر ایران هستندکه با حضورشان «یادداشتی برای سهراب» را دیدنی کرده اند.

تئاتر فرزاد حسنی و کامران تفتی , تئاتر بازیگران مشهور
در مراسم آیین افتتاح نمایش «یادداشتی برای سهراب» را دیدنی کرده اند. در مراسم آیین افتتاح نمایش «یادداشتی برای سهراب» چهره های نام آشنا و پیشکسوت زیادی آمده بودند که حضورشان آمار کلیک شات های عکاسان را بیشتر از گذشته کرده بود.

تئاتر فرزاد حسنی و کامران تفتی , تئاتر بازیگران مشهور
دکتر مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان، محمدرضا آهنج، علیرضا زمانی نسب، کوروش سلیمانی، غلامرضا شهبازی و بسیاری دیگر از پیشکسوتان تئاتر ایران از جمله مدعوین این مراسم بودند که گرد هم آمدنشان عکاسان و خبرنگاران زیادی را به ایرانشهر کشانده بود. بعد از اعلام نیما کرمی که مجری مراسم افتتاح این نمایش بود، همه حاضران در سالن به دیدن نمایش «یادداشتی برای سهراب» نشستند. البته قرار بود این مراسم میزبان چهره دوست داشتنی سینمای ایران پرویز پرستویی نیز باشد اما او به دلیل حضور سر یک کار سینمایی در آخرین لحظات اعلام کرد نمی تواند خودش را به این مراسم برساند.

تئاتر فرزاد حسنی و کامران تفتی , تئاتر بازیگران مشهور
در قسمتی از این مراسم اصغر خلیلی، کارگرجدان اعلام کرد قرار است این نمایش مهرماه نیز در جشنواره بین المللی تئاتر تفلیس گرجستان به عنوان نماینده ایران حضور پیدا کند. فرزاد حسنی، کامران تفتی و زری اماد سه بازیگر اصلی «یادداشتی برای سهراب» اولین اجرای رسمی شان بعد از جشنواره تئاتر فجر را پنجشنبه شب در سالن استاد سمندریان ایرانشهر تجربه کردند و به گواه اکثر حاضران به خوبی از پس اجرای این نمایشنامه سیاسی برآمدند.

«یادداشتی برای سهراب» هر شب ساعت 18:30 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود و داستان عذاب وجدانی را روایت می کند که کامران تفتی 34 سال است از آن رنج می برد. »یادداشتی برای سهراب» فرصتی است برای همه آنهایی که دلشان برای تیکه ها و دیالوگ های پرمعنا و خنده دار فرزاد حسنی تنگ شده است. مخصوصا که تکه ها و حرف های نیشدار فرزاد حسنی، بدجوری اعصاب کامران تفتی را نشانه می رود و در نهایت سرش را به باد می دهد.

تئاتر فرزاد حسنی و کامران تفتی , تئاتر بازیگران مشهور
«21 بار مردن در 30 روز» به صورت رسمی روی صحنه رفت

شهلا ریاحی، در افتتاحیه مهناز افشار و صابر

چهارشنبه شب برای صابر ابر، ستاره سینما و تئاتر، شب خاص و متفاوتی بود. این بازیگر توانا برای دومین بار، کارگردانی حرفه ای تئاتر را تجربه کرد. «21 بار مردن در 30 روز» دومین تجربه صابر ابر در کارگردانی تئاتر، با حضور جمعی از هنرمندان شناخته شده، منتقدان و روزنامه نگارها روی صحنه رفت. او پیش از این تئاتر «واوها و ویرگول ها» را روی صحنه برده بود. ابر در اجرای نمایش «21 بار مردن در 30 روز» از بازیگر سرشناس، مهناز افشار در کنار ستاره پسیانی استفاده کرده است. اولین حضور مهناز افشارت روی صحنه تئاتر «آمدیم، نبودید، رفتیم» به کارگردانی رضا حداد با حواشی بسیار و انتقادهای تند و تیز برخی از چهره های تئاتری همراه بود اما به نظر می رسد بازی پخته و مسلط او در این نمایش بتواند سختگیرترین منتقدان افشار را نیز قانع کند.

تئاتر فرزاد حسنی و کامران تفتی , تئاتر بازیگران مشهور
ستاره پسیانی، دختر آتیلا پسیانی و یکی از بازیگران تئاتری معروف، هم در این اجرا مهناز افشار را همراهی می کند اما افتتاحیه این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر با حضور چهره های زیادی همراه بود. بازیگر با سابقه و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، شهرا ریاحی در افتتاحیه این تئاتر حضور پیدا کرد. شهلا ریاحی بازیگر، کارگردان، مترجم و نویسنده با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، زنگ آیین افتتاح نمایش «21 بار مردن در 30 روز» به کارگردانیصابر ابر را نواخت. نیما کرمی، مجری این برنامه، در صحبت هایش یاد بزرگانی که در این سالن زنگ آیین افتتاح را نواختند گرامی داشت و گفت: «تاکنون بزرگانی چون زنده یاد حمید سمندریان، استاد عزت الله انتظامی، دکتر علی رفیعی، هما روستا، حمیدرضا افشار، ولی الله شیراندامی، پرویز پورحسینی، هادی مرزبان، منیژه محامدی و ... زنگ آیین آغازین بسیاری از نمایش ها را در تماشاخانه ایرانشهر به صدا درآورده اند و امشب نیز هنرمندانی نامی و با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون، استاد شهلا ریاحی زنگ افتتاح نمایش «21 بار مردن در 30 روز» را خواهند نواخت.»

تئاتر فرزاد حسنی و کامران تفتی , تئاتر بازیگران مشهور
در ادامه مراسم صابر ابر با دعوت مجری برنامه ضمن سلام و عرض ادب به هنرمندان، اهالی مطبوعات و مدعوین حاضر در مراسم گفت: «امشب برای من یکی از عزیرترین شبهاست زیرا بزرگواری به نام شهلا ریاحی زنگ افتتاح این نمایش را به صدا درخواهند آورد و همین امر برای من کافی است حتی اگر همین یک اجرا را داشته باشم.»

اما بالاخره نوبت شهلا ریاحی رسید که با دعوت مجری برنامه که او را مادر بزرگ سینمای ایران خواند با لبخند همیشگی اش در جایگاه حاضر شود. او با ابراز خرسندی از حضور در چنین مراسمی گفت: «همواره آرزوی شادی و سلامتی برای یکایک شما عزیزان دارم و امیدوارم جوانان همچون همیشه در تمامی عرصه ها به خصوص فرهنگ و هنر این مرز و بوم موفق و سربلند باشند.»

تئاتر فرزاد حسنی و کامران تفتی , تئاتر بازیگران مشهور
ریاحی چندین بار با هیجان و شادی زنگ آیین افتتاح را نواخت. اجراهای  نمایش «21 بار مردن در 30 روز» به کارگردانی صابر ابر به طور رسمی از ساعت 20:30 عصر چهارشنبه 25 بهمن ماه با حضور هنرمندانی چون پرویز پورحسینی، حمید پورآذری، محمد یعقوبی، آیدا کیخایی، رضا گوران، سجاد افشاریان، روح الله جعفری، اردلان شجاع کاوه، جواد اعرابی، الهام جعفری، هومن سیدی، جواد افشین نژاد، امیرحسین حریری، وحید لک، قاسم زارع، حبیب رضایی، عباس اقسامی، رضا معطریان، آزاده صمدی، ساره بیات، بابک برزویه، آروند دشت آرای و ... در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.... / bartarinha.ir