سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قلب این دختر خارج از سینه اش است


خانواده این دختر شش ساله وقتی که بدنیا آمد با یک وضعیت نادر پزشکی روبه رو شدند. زمانی که این دختر بچه بدنیا آمد قلب وی خارج از قفسه سینه قرار داشت.

وبسایت تاپ ناپ: خانواده  این دختر شش ساله وقتی که بدنیا آمد با یک وضعیت نادر پزشکی روبه رو شدند. زمانی که این دختر بچه بدنیا آمد قلب وی خارج از قفسه سینه قرار داشت. این موقعیت بسیار حساس و پیش بینی نشده بود و زندگی این دختر بچه و خانواده اش را تحت تاثیر قرار داد. تخمین زده شد که در دنیا حدودا 5.5 میلیون نفر در دنیا با قلب خارج از قفسه سینه بدنیا آمده اند.

قلبی خارج از قفسه سینه

قلبی خارج از قفسه سینه

قلبی خارج از قفسه سینه

قلبی خارج از قفسه سینه

قلبی خارج از قفسه سینه

قلبی خارج از قفسه سینه

قلبی خارج از قفسه سینه


ویدیو مرتبط :
بچه ای با قلب خارج از سینه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه دختر برای زندگی در خارج باعث جدایی شد



 

علاقه دختر برای زندگی در خارج باعث جدایی شد

 

 

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم به دلیل اینكه پدرش به خارج از كشور سفر كرده است، خواهان جدایی است تا برای همیشه كنار او بماند.

زوجی با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی خود را ارائه كردند و در این میان زن جوان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینكه به چه دلیل خواهان جدایی هستید؟ اظهاركرد: من و همسرم یك سال است كه به عقد یكدیگر درآمدیم و هنوز زندگی مشترك مان را شروع نكرده ایم اما در همین مدت كوتاه همسرم را به خوبی شناختم و خواهان جدایی از او هستم.

وی ادامه داد: همسرم فردی بدبین است، او به همه چیز و همه كس مشكوك است و من خدا را شاكر هستم كه زندگی مشترك را با او شروع نكرده ام، زیرا انتخابم از ابتدا نادرست بوده است و من به علت علاقه شدیدی كه به او داشتم او را گزینه مناسبی برای ازدواج می دانستم.

شوهر این زن جوان درحالی كه لبخند می زند، گفت: من راضی به طلاق توافقی هستم، اما دلیل دروغ های همسرم را نمی فهم كه چرا این قدر دروغ می گوید، من و او قرار است به صورت توافقی از یكدیگر جدا شویم و دلیلی ندارد در این لحظات آخر، با دروغ گویی عذاب وجدان خودمان را بیشتر كنیم.

این مرد جوان عنوان كرد: من عاشق همسرم هستم و او نیز این مساله را به خوبی می داند، اما او به دلیل اینكه پدرش به خارج كشور سفر كرده است، می خواهد زندگی خود را خراب كند و پیش پدرش برود، ابتدا خیلی سعی كردم مانع از رفتن او شوم، اما نتوانستم زیرا علاوه بر خود همسرم، خانواده اش نیز مشوق او هستند.

وی افزود: اكنون راضی به جدایی هستم و برای همسرم آرزوی موفقیت می كنم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حكم طلاق توافقی را صادر كرد.... / خبرگزارى ایسنا