سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قطع کردن زبان به خاطر همسر! +عکس


یک مرد هندی برای اینکه بتواند جلوی فحاشی و توهین به همسر خود را بگیرد سخت ترین راه را انتخاب می کند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک مرد هندی برای اینکه بتواند جلوی فحاشی و توهین به همسر خود را بگیرد سخت ترین راه را انتخاب می کند.

رسانه های هندی خبر دادند که "بونتی ویرما"، جوان 31 ساله ای است که دائما به "هینا" همسر خود توهین می کند و همین مساله باعث شد که همسر وی خانه را ترک کند.

روزنامه "ایندیا تایمز" می نویسد: ویرما پس از آنکه همسرش خانه را ترک کرده بود برای اینکه بتواند رضایت وی را جلب کند و دوباره همسرش را در خانه ببیند، زبان خود را قطع می کند.

وی برای درمان زبانش به بیمارستان منتقل شده اما مشخص نشده است که همسرش به خانه بازگشت یا نه؟

مردی که از دست همسرش زبان خود را قطع کرد!


ویدیو مرتبط :
قطع برنامه به خاطر یک انتقاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شلیک به همسر و نوزاد یک ماهه به خاطر هیچ/ مراسم دعا بهم خورد + عکس



اخبار,اخبار حوادث , قتل

یک مرد اهل " آمریکا " به همسر و نوزاد خود در یک کلیسا تیراندازی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " جمیز جونیر مینتر " 26 ساله اهل " سلما - آلانیا "به اتهام تیراندازی به همسر و نوزاد یک ماهه خود با شلیک گلوله بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس این مرد جنایت کار در " کلیسای اوسیس تابرنکل " واقع در " شرق سلما " به منظور عبادت وارد کلیسا شد و در مقابل همسر 24 ساله خود که فرزندش را در آغوش داشت نشست .

او در حضور کشیش کلیسا آقای " ایرل کارسول " 61 ساله اسلحه خود را بیرون کشید و به سمت همسر خود شلیک کرد .

قربانی که بر روی زمین افتاده در حالی که فرزندش را در آغوش داشت با اصابت گلوله به صورت و شانه اش زخمی شد در این حال " مینتر " بی رحم به تیراندازی خود ادامه داد که با دخالت کشیش و گلاویز شدن با او، یک گلوله به پای " کارسول " اصابت کرد و همسر و پسر این جنایت کاراز مرگ نجات پیدا کردند.

" کارسول " پس از گرفتن اسلحه از دست " مینتر " بر روی زمین افتاد و " مینتر " از صحنه جنایت گریخت که پس از جستجوی پلیس " مینتر " بازداشت وبه حبس برده شد .

آقای " کارسول " قهرمان این حادثه در گزارش خود به پلیس گفت : "مینتر " که در هنگام دعا افسرده و پریشان به نظر می رسید با شلیک گلوله  رعب و وحشت در کلیسا ایجاد کرد و مراسم دعای یکشنبه را خراب کرد .

پلیس در پایان افزود قربانیان بلافاصله به بیمارستان فرستاده شدند و در حال حاضر فرزند و همسر " مینتر " در شرایط وخیمی به سر می برند.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران