سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قبرستان در بوستان، اینجا تهران است!


دو عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه براساس گزارش ارائه‌شده در محله‌هایی که بافت مسکونی و فرهنگی، اجتماعی تغییر کرده است، مردم علاقه‌ای به ایجاد گورستان در آن‌ها نشان نمی‌دهند، گفتند: می‌توانیم در این زمینه ...

ایسنا: دو عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه براساس گزارش ارائه‌شده در محله‌هایی که بافت مسکونی و فرهنگی، اجتماعی تغییر کرده است، مردم علاقه‌ای به ایجاد گورستان در آن‌ها نشان نمی‌دهند، گفتند: می‌توانیم در این زمینه به احداث گورستان در محل پارک‌ها و اماکن تفریحی اقدام کنیم و به طور مثال می‌توان به بوستان نهج‌البلاغه و بوستان ولایت اشاره کرد تا با توجه به نیازهای ما رفتگان ما نیز در کنارمان باشند.

روز خارجی، بوستان ولایت:

تشر پدرانه: بچه این‌قدر سر قبر پدربزرگت بدوبدو نکن.

محبت مادرانه: پسر بیا برو سر قبر دایی‌ات کمی بخواب تا ناهار آماده بشه.

شب داخلی، خانه:

سوسن جون ما فردا می‌ریم طرف‌های خاک حسن آقا بقال. اون‌جا سایه داره خوبه. البته خدابیامرز مهین هم جای خوبی داره نزدیک پارکینگه!

روز خارجی، میدان بهمن:

- آقا مستقیم؟

- تاکجا؟

- بوستان ولایت

- کدوم قطعه؟

اخبار ترافیکی:

شنوندگان عزیز با توجه به این‌که امشب شب جمعه‌اس، بزرگراه حکیم، همت و یادگار در مسیر منتهی به بوستان نهج‌البلاغه ترافیک سنگین داره. خدا رفتگان همه رو بیامرزه.

روز, داخلی، کلانتری:

- چی شده؟

- جناب سروان ایشون روی قبر اموات من کباب درست کرده.

- واقعا شرم‌آوره

هشدار:

لطفا روی قبرها نخوابید و آشغال نریزید و زیرانداز پهن نکنید.

عصر، داخلی، ون:

- عرض کردم شما چه نسبتی با هم دارید؟

- عرض کردیم اون مرحوم فامیل مشترک ماست

- خجالت نمی‌کشید بر سر مزار مردم قرار خاک بر سری می‌گذارید؟

- ما اومده بودیم فاتحه بخونیم

- آره ارواح عمه‌ات

- اتفاقا اون مرحوم عمه پدرم بود!

موضوع گفت‌وگوی ویژه خبری:

بررسی کفن و دفن اموات در حیاط منزل تا رفتگان‌مان در کنارمان باشند.

باقی بقای‌تان.

رضا ساکی



ویدیو مرتبط :
تخریب یکی از زیبا ترین بوستان های تهران (بوستان پردیسان) توسط دولت محترم در سال !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قبرستان بعدی تهران کجاست؟



اخبار,اخبار اجتماعی ,قبرستان

 

اخبار اجتماعی - قبرستان بعدی تهران کجاست؟

عضو شورای شهر تهران در باره سازمان بهشت زهرا که دستور کار جلسه اخیر شورا بود گفت: معاونت شهری شهرداری گزارش خود را با کمی تاخیر راجع سازمان بهشت زهرا ارایه داد و اعلام کرد که بهشت زهرا فقط تا چهار سال آینده می تواند پاسخگوی نیاز تهران باشد. 

محمد حقانی در گفتگو با خبرنگار سایت روز نو اظهار کرد: مطالعات زیادی برای گورستان تهران انجام شد اما متاسفانه در چهار سوی تهران فقط جنوب تهران حایز شرایط شناخته شد چون شمال تهران بعلت کوهستانی بودن شرایط مناسبی ندارد غرب تهران هم بدلیل وزش باد شهریار مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست نبود و شرق تهران هم بدلیل وجود مکان های نظامی کنسل شد.
 
این عضو شورای شهر ادامه داد: قرار بر این شد که مطالعاتی درباره محل مناسبی در جنوب تهران شروع شود تا با دولت و منابع طبیعی برای تملک زمین هماهنگ شود تا کار های اجرایی دیگر انجام شود.
 
وی در ادامه در مورد طوفان تهران که دستور کار دیگر جلسه اخیر شورا بود گفت: این واقعه زنگ خطری بود که به ما نشان داد تهران در مقابل بلایای طبیعی بلا دفاع است و اگر مشکلی از این بزرگتر پیش بیاید هیچ یک از سازمان های ذی ربط نمی توانند پاسخگو باشند.
 
حقانی افزود: حتی اگر هوا شناسی طوفان را بموقع پیش بینی کرده بود کاری بیشتری نمی شد کرد فقط خود مردم می توانستند نکات ایمنی را رعایت کنند.
 
وی با اشاره به غیر استاندارد بودن ساخت ساز در تهران گفت: داربست ها و سنگ نماهایی که در اثر طوفان سقوط کردند و باعث فوت شهروندان ما شدند نشان داد سازمان های ناظر، کار خود را بخوبی انجام نمی دهند و مساله را شوخی گرفته اند.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به دوره اول شورا شهر گفت: در تحقیقی که در آن زمان صورت گرفت در اثر زلزله در بافت فرسوده 400 هزار کشته در تهران می دهیم.
 
وی در پایان به روزنو گفت: ما در مقابل یک باران که دو روز طول بکشد هم با مشکل مواجه هستیم چه برسد به زلزله و متاسفانه ما داریم تاوان کوتاهی مسوولین گذشته را می دهیم. 

اخبار اجتماعی  - روزنو