سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قایق کاغذی و این همه زیبایی؟ +عکس


کلودیو بنگی، معمار رسانه ای و گلوریا رونچی، هنرمند نورپرداز، در سال 2006 دست به دست هم دادند تا پروژه Aether & Hemera را اجرا کنند. این پروژه که ترکیبی از دو رشته است به دنبال یافتن چالش های زیبایی شناسی نور و قدرت آن در خلق احساسات و واکنش ها است و می کوشد تا حس هویت یا تعیین حالت ایجاد کند.

 
 
 
 
 
  صبح بخیر: کلودیو بنگی، معمار رسانه ای و گلوریا رونچی، هنرمند نورپرداز، در سال 2006 دست به دست هم دادند تا پروژه Aether & Hemera را اجرا کنند. این پروژه که ترکیبی از دو رشته است به دنبال یافتن چالش های زیبایی شناسی نور و قدرت آن در خلق احساسات و واکنش ها است و می کوشد تا حس هویت یا تعیین حالت ایجاد کند.

آخرین اثر هنری این دو هنرمند در منطقه کاناری وارف لندن اجرا شد که شامل 300 قایق کوچک نورپردازی شده با عنوان Voyage بود. هر یک از لامپ های رنگی داخل قایقی کار گذاشته شد که با هنر اوریگامی درست شده بود و یک شبکه وایرلس در نزدیکی این قایق ها امکان وصل شدن تلفن همراه و تغییر رنگ کل پروژه را مهیا می کرد.















ویدیو مرتبط :
نوستالوژی ساخت قایق کاغذی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیبایی شب را با این عکس ها درک کنید