سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قارچ بزرگتر از توپ بسکتبال! +عکس


"اد" و "امی" دلانی، اهل لزلی در میشیگان، در باغچه پشت خانه شان قارچی را بزرگتر از توپ بسکتبال پیدا کردند. خبرآنلاین: "اد" و "امی" دلانی، اهل لزلی در میشیگان، در باغچه پشت خانه شان قارچی را بزرگتر از توپ بسکتبال پیدا کردند.

 این قارچ  از نوع کالواتیا گیگانتا بوده و در اروپا و شمال امریکا رشد می کند.



البته آنها نه یکی، بلکه چند قارچ بزرگ را پیدا کرده و به جاناتان والتون استاد بیولوژی دردانشگاه میشیگان نشان دادند و وی نیز نوع آن را کالواتیا تشخیص داد.



به گفته این استاد، قارچ کالواتیا تا 19 کیلوگرم وزن و 5 فوت رشد می یابد.



خانواده دلانی با دعوت از دوستان، از قارچ های بزرگ صحبت کردند اما کسی باور نکرد تا اینکه موضوع را رسانه ای کرده و روزنامه های محلی به خانه آنها ریختند.



ویدیو مرتبط :
بسکتبال.خدایی من دیگه به توپ بسکتبال دست نمیزنم.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توپ جام‌جهانی بسکتبال رونمایی شد +عکس


فدراسیون جهانی بسکتبال با همکاری شرکت مولتن توپ مخصوص جام جهانی 2014 را رونمایی کرد.

ایسنا: فدراسیون جهانی بسکتبال در قراردادی با شرکت وزشی مولتن توپ مخصوص جام جهانی بسکتبال 2014 را طراحی کرده است. شرکت مولتن یکی از اسپانسرهای فدراسیون جهانی بسکتبال بوده و توپ مخصوص این دوره از رقابت ها را با توجه به لوگوی این دوره طراحی کرده است. این برای نخستین بار است که فدراسیون جهانی بسکتبال توپی ویژه را برای جام جهانی طراحی کرده است.

پاتریک بومن، دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال و عضو کمیته بین‌المللی المپیک درباره این تصمیم اظهار کرد: این توپ سبکی جدید از رقابت بسکتبال را شکل می‌دهد. شرکت مولتن توپ را با توجه به لوگوی مسابقات طراحی کرده که احساسی ویژه به بسکتبالیست های حاضر در رقابت ها منتقل می کند. این حرکت می تواند آغاز راه همکاری بیشتر فدراسیون جهانی با مولتن باشد که تاکنون بیش از 30 سال باهم همکاری کرده‌اند. شما در لوگوی مسابقات دست ورزشکاران را می بینید که برای گرفتن توپ تلاش می کنند و همین شکل در توپ هم وجود دارد که باعث تلاش بیشتر ورزشکاران خواهد شد.