سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیل فوتبالیست راهی یورو 2012 شد! /عکس


در كمتر از 14 روز باقیمانده تا برگزاری رقابت‌های یورو 2012، بچه فیل انگلیسی با انجام حركات نمایشی بازی با توپ همه را متحیر كرد.

ایسنا : در كمتر از 14 روز باقیمانده تا برگزاری رقابت‌های یورو 2012، بچه فیل انگلیسی با انجام حركات نمایشی بازی با توپ همه را متحیر كرد.

 این بچه فیل دوساله كه «دنا» نام دارد توسط یك مربی انگلیسی توانایی انجام حركات نمایشی بازی با توپ را آموزش دیده است.این فیل كه در باغ‌وحش «ویپسنید» انگلیس نگهداری می‌شود با انجام حركات نمایشی، توریست‌های فراوانی را به خود جلب كرده است.

به نقل از روزنامه دیلی‌میل، این فیل همانند یك بازیكن فوتبال می‌تواند حركات خاصی را همچون هد زدن انجام دهد و علاقه دارد با توپ‌های كوچك و بزرگ بازی كند.











ویدیو مرتبط :
فیل پیشگو یورو 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

'دنا' راهی یورو 2012 شد



در کمتر از 14 روز باقیمانده تا برگزاری رقابت‌های یورو 2012، بچه فیل انگلیسی با انجام حرکات نمایشی بازی با توپ همه را متحیر کرد.

 

 

فیل فوتبالیست,فوتبال

 

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، این بچه فیل دوساله که "دنا" نام دارد توسط یک مربی انگلیسی توانایی انجام حرکات نمایشی بازی با توپ را آموزش دیده است.

 

این فیل که در باغ ‌وحش "ویپسنید" انگلیس نگهداری می‌شود با انجام حرکات نمایشی، توریست‌های فراوانی را به خود جلب کرده است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، این فیل همانند یک بازیکن فوتبال می‌تواند حرکات خاصی را همچون هد زدن انجام دهد و علاقه دارد با توپ‌های کوچک و بزرگ بازی کند.

 


 

فیل فوتبالیست,فوتبال

 

 

فیل فوتبالیست,فوتبال

 

 

فیل فوتبالیست,فوتبال

 

 

فیل فوتبالیست,فوتبال

 

 

فیل فوتبالیست,فوتبال

 

 

منبع:jamnews.ir