سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلی که از لالایی این زن خوابش می برد!


فیلی که از لالایی این زن خوابش می برد!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: فیلی که از لالایی این زن خوابش می برد!


ویدیو مرتبط :
کنار آینه خوابش برد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن حسود شوهر را به دادگاه برد



 

 

زن حسود شوهر را به دادگاه برد

 

مردی با مراجعه به دادگاه مدعی شد كه همسرش بسیار حسود بوده و او از این موضوع رنج می برد و درصدد جدایی از زن است.مردی ۳۳ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهیدمحلاتی دادخواستی را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این مرد در حضور قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع مدعی شد كه همسرش با رفتار خود او را آزار می دهد و او از این وضع عاصی شده است و دیگر حاضر به زندگی نیست.

وی ادامه داد: همسرم حسود است به هر نكته ای حتی به رفتار مادرم نیز حسادت می كند و این وضع مرا خسته كرده است. من می خواهم از او جدا شوم و به دور از حسادت همسرم زندگی كنم.

وی گفت: ما حدود ۴ سال است كه با هم زندگی می كنیم و یك دختر ۱۲ ماهه داریم و زندگی بسیار پر از دعوا و تنشی داریم.

زن ۲۷ ساله در حضور قاضی بیان كرد: شوهرم وضع مالی خوبی دارد ولی همیشه و زمانی كه من از او پولی می خواهم می گوید ندارم و پول هایم در حساب های بانكی بلند مدت است.

من نیز از این وضع خسته شدم درست است كه ابتدای ازدواج عاشق شوهرم بودم ولی به مرور زمان به خاطر نوع رفتارش از او دلگیر هستم.

شوهرم به خواهر و مادرش بسیار رسیدگی می كند و من از این موضوع ناراحت می شوم چرا كه این رفتار را نسبت به من ندارد و او این موضوع ناراحتی را حسادت می داند. درست است كه از شوهرم خسته شدم ولی حاضر نیستم از او جدا شوم و می خواهم در كنارش بمانم.

وی افزود: مهریه ام ۸۰۰ سكه بهار آزادی است، بارها شوهرم به همراه پدر شوهرم به بهانه های مختلف خواهان بخشش مهریه من و امضاء گرفتن از من شدند ولی من موضوع را فهمیده و امتناع كردم.

شوهرم نمایندگی یك شركت را دارد، او وضع مالی خوبی دارد ولی این موضوع را انكار می كند. من درخواست مهریه خود را نیز دارم همچنین از او نفقه و خرجی هر ماهه فرزندم را نیز می خواهم.

مرد در حضور قاضی دادگاه بیان كرد: اگر همسرم رفتارش را تغییر ندهد، او را ترك می كنم و بدون اینكه طلاقش بدهم دیگر در كنارش نمی مانم.

زن مدعی شد: می خواهم شوهرم بیشتر به من توجه كند تا من دیگر به فامیل و خانواده او حسادت نكنم و با آرامش در كنار هم زندگی كنیم.

من مهریه ام را می خواهم تا پس اندازی برای فرزندم داشته باشم.

در انتهای جلسه، قاضی رسیدگی كننده به این پرونده بعد از شنیدن اظهارات طرفین، مرد را محكوم به پرداخت مهریه زن كرد و همچنین ماهی ۳۰۰هزار تومان به عنوان نفقه زن و خرجی فرزند تعلق گرفت.... / خبرگزارى فارس