سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: یک «وحشی» در خیابانهای لوس‌آنجلس


 



یک وحشی در لوس آنجلس



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

 


ویدیو مرتبط :
یک وحشی در لوس آنجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش لوس آنجلس تایمز به دیدار متکی از گرجستان



 

واکنش لوس آنجلس تایمز به دیدار متکی از گرجستان: تفلیس از آمریکا پول می گیرد،با ایران دوستی می کند!

واکنش لوس آنجلس تایمز به دیدار متکی از گرجستان: تفلیس از آمریکا پول می گیرد ، با ایران دوستی می کند!

تا کنون سفارت آمریکا در تفلیس در قبال گرم شدن روابط تفلیس – تهران سکوت پیشه کرده است و شاید این سکوت بدین خاطر است که روابط دو کشور حجم گسترده ای نیافته وکمتر از 1 درصد واردات گرجستان از ایران تامین می شود .

روزنامه آمریکایی " لوس آنجلس تایمز " با انتشار گزارشی از توسعه روابط ایران و گرجستان و سفر اخیر منوچهر متکی وزیر امور خارجه ایران به تفلیس و انعقاد قرار داد لغو روادید بین اتباع دو کشور ، تلویحا نگرانی واشنگتن  از بهبود روابط تهران – تفلیس را بازتاب می دهد.

به گزارش عصر ایران این روزنامه می نویسد : " انعقاد قرار داد لغو صدور روادید بین ایران و گرجستان در شرایطی صورت می گیرد که حکومت ایران با موجی از تحریم های بین المللی و تحریم های مستقل آمریکا و اتحادیه اروپا و روسیه بر سر برنامه هسته اش و مسائل داخلی و نیز تهدیدات نظامی خارجی از جانب برخی همسایگانش روبروست "

لوس آنجلس تایمز می افزاید : " دوست جدید ایران یعنی گرجستان که نزدیک ترین متحد آمریکا در منطقه قفقاز جنوبی است و در دو سال گذشته 4 میلیارد و پانصد میلیون دلار  کمک مالی از غرب دریافت کرده ، با این کار دیپلماسی دوگانه ای در پیش گرفته است .

در اوایل هفته جاری خانم  "نینو کالاندادزه " معاون وزیر خارجه گرجستان ، ایران را یکی از قوی ترین کشورهای منطقه خواند و با اشاره به اینکه روابط کشورش با تهران بر مبنای روابط توریستی و تجاری است ، از گرم تر شدن رابطه دو کشور دفاع کرد.

وی در یک کنفرانس خبری گفت: ما ( گرجستان ) از نظر سیاسی به حمایت های ایالات متحده آمریکا پشت گرم هستیم . بنابراین این ادعا که ما ( با توسعه روابطمان با تهران )  روابط استراتژیک خود با آمریکا را زیر سوال می بریم مطلقا بی اساس است . ما هیچ گونه رابطه زیر میزی ومخفیانه با  هیچ کشوری از جمله ایران نداریم.

لوس آنجلس تایمز می نویسد : حالا ، ایران ، چشم به منطقه قفقاز جنوبی و توسعه روابط با کشورهای ارمنستان ، آذربایجان و گرجستان دوخته و به این امید دارد که به عنوان یک قدرت منطقه ای در این منطقه از جهان نفوذ داشته باشد تا از تبدیل این منطقه به یک پایگاه نظامی مهم برای آمریکا جلوگیری کند.

این روزنامه می افزاید : بدین منظور در سال گذشته  تهران پیشنهاد کمک به ساخت یک نیروگاه برق آبی در گرجستان را به تفلیس ارایه داد ، اقدام به بازگشایی یک کنسولگری تعطیل شده در منطقه غربی گرجستان کرد و با پروازهای چارتر بیش از 15 هزار توریست ایرانی را به سواحل دریای سیاه گرجستان فرستاد.

ایران همچنین در سال گذشته واردات گاز خود از آذربایجان را 10 برابر کرد و پیشنهاد ساخت راه آهن 1 میلیارد و دویست میلیون دلاری  ارمنستان به  خلیج فارس را مطرح کرد.

لوس آنجلس تایمز در ادامه به نقل از " الکساندر روندلی " رییس بنیاد  تحقیقات استراتژیک و بین المللی گرجستان در تفلیس می نویسد : " ما در یک مثلث برمودا قرار داریم . گرجستان به حمایت آمریکا نیاز دارد . اما در عین حال تفلیس نیازمند به داشتن  روابط دوستانه با همسایگانش است . آمریکا به خوبی می داند که ما یک کشور کوچک هستیم که در وسط  قدرت های بزرگ قرار گرفته ایم . ما نمی توانیم پلهای پشت سر خود را خراب کنیم . ما به روابط با هر دو طرف نیاز داریم ".

لوس آنجلس تایمز در ادامه با اشاره به اینکه اقدام گرجستان در سال 2008 به استرداد یک شهروند ایرانی به آمریکا - به اتهام قاچاق اقلام نظامی ممنوعه برای ایران و پولشویی - روابط دو کشور را یک سال در حالت سردی نگاه داشت ، به نقل از یک دیپلمات ارشد گرجی درباره این حادثه  می افزاید : " این کار ( دستگیری یک شهروند ایرانی در گرجستان ) بسیار بد بود . رابطه دو کشور ( بر سر این موضوع ) تقریبا به مدت یک سال کاملا قطع شد " .

لوس آنجلس تایمز در پایان می نویسد : " تا کنون سفارت آمریکا در تفلیس در قبال گرم شدن روابط تفلیس – تهران سکوت پیشه کرده است و شاید این سکوت بدین خاطر است که روابط دو کشور حجم گسترده ای نیافته وکمتر از 1 درصد واردات گرجستان از ایران تامین می شود ..../تحلیل:عصرایران