سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: کودک آزاری وحشیانه (18+)


این روزها ویدیویی از کودک آزاری یک پرستار سیاه پوست در شبکه های اجتماعی منتشره شده و میلیون ها بار دیده شده که داستان های زیادی در مورد این ویدیو وجود دارد. (دیدن این ویدیو به افراد احساساتی و دارای مشکلات قلبی و ... توصیه نمی شود)




صبح بخیر: این روزها ویدیویی از کودک آزاری یک پرستار سیاه پوست در شبکه های اجتماعی منتشره شده است، این ویدئو میلیون ها بار دیده شده است و موجی از تعجب و نفرت در اذهانم عمومی نسبت به مساله کودک آزاری ایجاد کرده است.

یکی از ادعاهای رایج بین کاربران شبکه های اجتماعی این است که یک پرستار اوگاندایی که وظیفه نگهداری ار یک کودک خردسال را دارد در روزی که کودک دچار بیماری بوده، پس از بد شدن حال این کودک آن را به صورت کاملا غیر انسانی و وحشیانه مورد آزار قرار میدهد که پدر این کودک بعد از مشاهده این ویدیو که توسط دوربین های مدار بسته خانه ضبط شده بود از پرستار شکایت می کند.

فیلم: کودک آزاری وحشیانه (18+)

فیلم: کودک آزاری وحشیانه (18+)

فیلم: کودک آزاری وحشیانه (18+)

فیلم: کودک آزاری وحشیانه (18+)

فیلم: کودک آزاری وحشیانه (18+)


دیدن این ویدیو به افراد احساساتی و دارای مشکلات قلبی و ... توصیه نمی شود



فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
فیلم: برخورد وحشیانه صهیونیستها با کودک فلسطینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک‌ آزاری وحشیانه آن هم از نوع خارجی!


پسر سه ساله‌ای که تحت اذیت و آزار والدینش قرار گرفته بود، برای رفع گرسنگی مجبور به خوردن موهایش شد.

ایسنا: بنا بر اعلام پلیس کشور «ولز»، پسر سه ساله‌ای که تحت اذیت و آزار والدینش قرار گرفته بود، برای رفع گرسنگی مجبور به خوردن موهایش شد.

پلیس «ولز» در توضیح این کودک‌آزاری گفت: والدین این پسر، او را داخل قفسی حبس کرده بودند و از دادن غذا به او خودداری می‌کردند.

پلیس این پسربچه را در حالی داخل قفسی تاریک و سرد پیدا کرد که به دلیل گرسنگی و تشنگی کاملا بی‌حال شده بود.

 به گفته پلیس، زمانی که نیروهای امداد این کودک را نجات دادند و به بیمارستان منتقل کردند او از گرسنگی و تشنگی بی‌تاب شده و در حال دست و پنجه نرم‌کردن با مرگ بود.

پزشکان بیمارستان «نویل هال» در «ولز» پس از انجام اقدامات اولیه اعلام کردند: وضعیت این پسر روبه بهبود است و طوری غذا می‌خورد که انگار تا به حال غذا نخورده است.

پلیس والدین این کودک را به اتهام کودک‌آزاری دستگیر و روانه زندان کرد.