سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: کودکِ شائولین!


کودکِ شائولین!


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی


ویدیو مرتبط :
رونـالدو و کودکِ تکنیکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۹ فیلم سینمایی از تلویزیون پخش می‌شود



 

شبكه‌های مختلف سیما برای امروز و فردا ۹ فیلم سینمایی و تلویزیونی به آنتن پخش خواهند سپرد كه در میان آنها فیلم‌های قابل اعتنایی همچون پل ماریان (ویبكی ون‌كارولسفلد)، همه چیز امروز شروع می‌شود (برتران تاورنیه) و بازگشت پاندا (زانگ یو) دیده می‌شود.



● شبكه یك



▪ همكلاسی، امشب ساعت ۲۲



▪ ستاره خضراء، فردا ساعت ۴۰/۱۵



شبكه یك سیما امشب ساعت ۲۲ فیلم سینمایی‌«همكلاسی» به كارگردانی وو سوك كانی را پخش خواهد كرد. فیلم، داستان ۲ همكلاسی به نام‌های چول جونگ و شانگ وو است. آنها در یك درگیری بین دانش‌آموزان به سختی تنبیه می‌شوند، ولی سانگ وو با وجود این كه از مقصران اصلی است، به دلیل ثروت پدرش تنبیه نمی‌شود. چول جونگ كه وضع مالی خوبی ندارد به فكر می‌افتد كه برای خودش قدرتی دست و پا كند. این شبكه همچنین برای عصر فردا ساعت ۴۰/۱۵ فیلم سینمایی «ستاره خضرا» را در نظر گرفته است.این فیلم را كه محمدورزی كارگردانی كرده است، داستان راهبی به نام پدر آنتوان را بازگو می‌كند كه در صومعه‌ای نزدیك شام همراه خواهرخوانده‌اش ماریان زندگی می‌كند. ماریان از بلندی سقوط می‌كند و بینایی خود را از دست می‌دهد. این اتفاق باعث می‌شود نامزدش، پی‌یر از او جدا ‌شود.

 



● شبكه دو



▪ غرور جوانی، امشب ساعت ۴۵/۲۳



▪ پل ماریان، فردا ساعت ۳۰/۱۷



شبكه ۲ نیز فیلم سینمایی «غرور و جوانی» را امشب ساعت ۴۵/۲۳ به آنتن پخش خواهد سپرد.



داستان این فیلم درباره استرلینگ جوان باهوش، زرنگ اما مغرور و متكبری است كه همراه برادر خود، مایك كه یك نابغه در زمینه الكترونیك است و خانمی به نام ملانی، یك شركت رایانه‌ای ‌راه انداخته‌‌اند تا به تولید نرم‌افزارهای آن بپردازند.



این شبكه همچنین فیلم سینمایی «پل ماریان» به كارگردانی ویبكی وُن كارولسفِلد را فردا ساعت ۳۰/۱۷ پخش می‌كند.در خلاصه داستان فیلم آمده؛ اگنس، ترزا و لوئیس ۳ خواهر هستند كه با مادرشان زندگی می‌كنند. اگنس چند وقتی است برای كار به شهر دیگری رفته و از مادر و ۲ خواهرش جدا شده است. در این هنگام مادر به علت بیماری روانه بیمارستان می‌شود. پس از مرخص شدن از بیمارستان و بازگشتن به خانه، ترزا و لوئیس پرستاری او را به عهده می‌گیرند.

 



● شبكه سه



▪ بیماری فراگیر، امشب ساعت ۱۹



▪ اشتباه محض، فردا ساعت ۲۳



شبكه ۳ سیما امشب ساعت ۱۹ فیلم سینمایی «بیماری فراگیر» را به كارگردانی تاكاهیا رز پخش می‌كند.



در این فیلم با بازی تسوشی ماتسوكا و ایكو كوبایاشی می‌بینیم، در جزیره‌ای در كشور آبون كه كارشان پرورش میگو بود ویروسی باعث آلوده شدن اهالی آنجا میشود كه این ویروس از سوی دكتر جزیره كه برای دیدن دخترش به ژاپن میرود به آنجا منتقل میشود. فیلم سینمایی «بیماری فراگیر» محصول سال ۲۰۰۹ كشور ژاپن است.



فیلم تلویزیونی «اشتباه محض» به كارگردانی منوچهر هادی هم فردا ساعت ۲۳ از شبكه ۳ سیما پخش می‌شود.



داستان این فیلم معمایی با كشته شدن همسر یك مرد جوان آغاز می‌شود. او كه قبلاً شاهد تهدیدهای تلفنی فردی ناشناس درباره ازدواج با همسرش بوده، آرام آرام به یكی از نزدیكانش مظنون می‌شود. ادامه این جستجوها او را به حقیقت تازه‌ای در زندگی‌اش می‌رساند.



آرش مجیدی، شهره لرستانی، رضا بابك و شهین تسلیمی در فیلم تلویزیونی «اشتباه محض» بازی كرده‌اند.

 


● شبكه ۴



▪ به آهستگی، امروز ساعت ۴۰/۱۵



▪ همه چیز امروز شروع می‌شود، فردا ساعت ۳۰/۲۰



شبكه ۴ سیما هم فیلم سینمایی «به آهستگی» به كارگردانی مازیار میری را امروز ساعت ۴۰/۱۵ پخش می‌كند.



در این فیلم كه محمدرضا فروتن، نیلوفر خوش‌خلق و مریم بوبانی بازی كرده‌اند، داستان جوان جوشكاری به نام محمود روایت می‌شود كه از ناپدید شدن همسرش كه مشكلات روانی دارد، مطلع می‌شود. او در جستجوی همسرش دچار شك و تردیدهای فراوانی درباره زندگی گذشته خود و همسرش می‌شود.



این شبكه همچنین فیلم سینمایی «همه چیز امروز شروع می‌شود» به كارگردانی برتران تاورنیه را فردا ساعت ۳۰/۲۰ در قالب برنامه سینما ۴ روی آنتن می‌برد.داستان این فیلم در شهر كوچكی در فرانسه می‌گذرد كه زندگی مردم آنجا از طریق معادن زغال‌سنگ می‌گذرد. شخصیت اصلی فیلم، معلم دبستانی است به نام دانیل كه با دلسوزی خاصی در مدرسه كار می‌كند. تعطیل شدن معادن از سوی دولت باعث بیكاری و فشار مالی شدید به والدین می‌شود.

 


● شبكه تهران



▪ بازگشت پاندا، فردا ساعت ۳۰/۱۳



شبكه تهران هم فردا ساعت ۳۰/۱۳ فیلم سینمایی «بازگشت پاندا» را به كارگردانی زانگ یو و با بازی لی فنگ و دایچی هاراشیما به آنتن پخش خواهد سپرد.داستان فیلم در جنگلها و سرزمینهای سرسبز ایالت سیچوان چین اتفاق می‌افتد و درباره خرس پاندایی است كه ۲ توله دارد و شكارچیان درصددند آنها را شكار كنند.



فیلم سینمایی «بازگشت پاندا» محصول كشور چین سال ۲۰۰۹ و در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است.

 


● این فیلم‌ها را ببینید



یكی از فیلم‌هایی كه قرار است فردا از برنامه سینما ۴ پخش شود، فیلمی از فیلمساز شناخته شده فرانسوی، برتران تاورنیه است با نام «همه چیز امروزشروع می‌شود» كه در ادامه فیلم‌های دیگرش مانند قاضی و قاتل، مجوز عبور، تعطیلات یك هفته‌ای و ساعت مرگ، باز هم به مصائب بشری و نیز روابط آدم‌ها پرداخته است. همه چیز امروز شروع می‌شود، به نوعی یادآور فیلم معروف جان فورد با نام «دره من چه سرسبز بود» است كه در آن فیلم هم تعطیلی یك معدن زغال سنگ كه زندگی اهالی روستا و بویژه جوانانش را به چالش می‌كشید، روایت می‌شد.در فیلم «همه چیز امروز شروع می‌شود» همان اتفاق در یك شهر كوچك فرانسوی رخ می‌دهد و یك معلم دهكده در قالب شخصیت محوری این اثر به مخاطب معرفی می‌شود؛ معلمی كه دغدغه‌‌هایش او را بیش از یك معلم معمولی جلوه‌گر می‌كند.شبكه تهران هم فیلم «بازگشت پاندا» را برای پخش در نظر گرفته است. بازگشت پاندا از آن دست فیلم‌هایی است كه مخاطب را به دل طبیعت وحشی می‌برد و او را با گوشه دیده نشده‌ای از زندگی جانوران آشنا می‌كند. ناصر نظامی این فیلم را برای تلویزیون دوبله كرده است. او به ایسنا گفته است: فیلم ۳ پرسوناژ دارد كه اكبر منانی، عباس نباتی و فریبا شاهین‌مقدم به جای آنها صحبت می‌كنند و خودم هم گفتار ابتدایی و انتهایی آن را گفته‌ام