سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: کشتی کچ لاک پشتی!


لاک پشت های غول پیکر برای گذراندن روزهای طولانیشان در باغ وحش آرتیس باید خود را سرگرم کنند.

جام جم آنلاین: لاک پشت های غول پیکر برای گذراندن روزهای طولانیشان در باغ وحش آرتیس باید خود را سرگرم کنند.

دو لاک پشت غول پیکر باغ وحش آرتیس شهر آمستردام هلند در برابر دیدگان حیرت زده بازدید کنندگان باغ وحش با یکدیگر پیکار می کنند.

در دنیای لاک پشت ها برای پیروزی در نبرد باید حریف روی پشت برگرداند. این هدفی است که هر دو مبارز در پی آن هستند.

یکی از لاک پشت ها دیگری را به پشت برمی گرداند. بازنده چاره ای ندارد که در همان وضع باقی بماند تا کارکنان باغ وحش به کمکش شتافته و دو باره خزنده سنگین وزن را در وضعیت عادی اش قرار دهند.

در هر حال ، بدون یک کمک خارجی بازنده قادر نیست که روی پاهایش برگردد و باید در همان حال دست بسته در اختیار حریف باشد.



ویدیو مرتبط :
افت کشتی کچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: بدمینتون به کشتی کچ تبدیل شد


در دیدار مرحله فینال بدمینتون دوبل مردان در رقابت های اوپن کانادا ناگهان این رشته ورزشی ظریف و بدون خشونت تبدیل به مسابقه کشتی کچ شد.

جام‌جم آنلاین: در دیدار مرحله فینال بدمینتون دوبل مردان در رقابت های اوپن کانادا ناگهان این رشته ورزشی ظریف و بدون خشونت تبدیل به مسابقه کشتی کچ شد.

به گزارش گلوبال بی سی، بودین ایسارا و مانیپونگ جونگسیت بدمینتون بازهای تایلندی برای علاقه​مندان به این رشته ورزشی نام های آشنا و مشهوری هستند. این دو در رقابت های بدمینتون المپیک 2012 لندن با یکدیگر هم تیمی بودند اما در مرحله یک چهارم نهایی المپیک حذف شدند.

به هرحال، از آن زمان رابطه میان این دو بازیکن بدمینتون تیره شد. در دیدار مرحله فینال بدمینتون دوبل مردان در رقابت های اوپن کانادا بودین ایسارا و مانیپونگ جونگسیت به عنوان رقیب در برابر هم ظاهر شدند.

هنگام تعویض زمین آنها رو در رو شده و کینه ها تازه شدند. بودین ایسارا مانند تیری که از کام رها شده باشد دنبال مانیپونگ جونگسیت دوید. مانیپونگ  مانند غزالی که از چنگ یوزپلنگ فرار کند از روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین می پرید تا فاصله اش را با تعقیب کننده بیشتر کند.

اما سرانجام بودین ایسارا با یک پرش مانیپونگ را گرفت و مانند یک کشتی گیر کچ اورا به زمین کوبید. سپس ایسارا سر و صورت و بدن مانیپونگ را زیر باران مشت و لگد گرفت.

تماشاچیان علاقه​مند به بدمینتون در واقع شاهد یک مسابقه کشتی کچ بودند. در نهایت همبازی ایسارا موفق شد او را مهار کرده و مانیپونگ را از کتک خوردن بیشتر نجات دهد.

با هم این فیلم مسابقه بدمینتتون ببخشید! کشتی کچ را با هم ببینیم.