سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: وقیح ترین دختر کادانا!


تلاش یک جوان برای سرقت پول‌های پیرمرد کانادایی ناکام ماند، اما دختری که از آنجا می‌گذشت، وقیحانه پول‌ها را برداشت و رفت!

 
 
 

صبح بخیر:
سافران یک فروند هواپیمای سعودی به علت نشت فاضلاب سرویس بهداشتی در راهروهای هواپیما، 12 ساعت بوی بد آن را تحمل کردند!

به گزارش روزجمعه پایگاه خبری شبکه العالم، فیلم این حادثه توسط یکی از مسافران هواپیما که در یکی از طولانی ترین مسیرهای هوایی از واشنگتن عازم جده بود، ضبط و منتشر شده است.  

به نوشته پایگاه اینترنتی "سبق"، خلبان هواپیما درخواست مسافران برای بازگشت به واشنگتن را، آن هم در حالی که فقط مدتی کوتاه از آغاز پرواز گذشته بود، نپذیرفت و به پرواز ادامه داد، اما وضعیت بدتر شد و فاضلاب بدبو تا راهروهای هواپیما رسید و زیر پای مسافران را فرا گرفت.

نشت آب از دستشویی در هواپیما همچنین باعث نگرانی مسافران در مورد ایمنی این پرواز شد.

یکی از مسافران این هواپیما در فیلمی که منتشر شده می گوید: چگونه می توان 12 ساعت با این بوی آزار دهنده و نشت آب و فاضلاب که ایمنی هواپیما را به خطر می اندازد، به سفر هوایی ادامه داد؟!

- See more at: http://fa.alalam.ir/video/1660926#sthash.kZFxUjwN.dpuf
تلاش یک جوان برای سرقت پول‌های پیرمرد کانادایی ناکام ماند، اما دختری که از آنجا می‌گذشت، وقیحانه پول‌ها را برداشت و رفت!

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، جوانی قصد دزدیدن پول های یک پیرمرد را دارد و نمی داند که حریف آن مرد نمی شود و حسابی از دست وی کتک می خورد؛ و در این بین دختری از راه می‌رسد و در برابر دوربین‌های نظارتی، گستاخانه پول‌های پخش شده در خیابان را جمع می‌کند.

این جوان در تورنتوی کانادا به پیرمرد حامل یک کیف پر از پول حمله کرد، اما نه تنها در این سرقت ناکام ماند بلکه حسابی از دست پیرمرد کتک خورد، اما دختری که در حال عبور از همان خیابان بود اقدام به جمع کردن پولها کرد و به سرعت ناپدید شد.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: سوتی‌های بسکتبالی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
خیلی وقیح و بی شرف هستی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: پدر و دختر لجباز!


 
 
 

پدر و دختر لجباز


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.