سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: همزیستی عجیب زن آمریکایی با دو ببر


یک زن امریکایی در باغچه خانه خود دو ببر عظیم‌الجثه بنگالی را مانند حیوانات اهلی نگهداری می‌کند و آنها را همچون فرزندان خود می‌داند!

العالم: یک زن امریکایی در باغچه خانه خود دو ببر عظیم‌الجثه بنگالی را مانند حیوانات اهلی نگهداری می‌کند و آنها را همچون فرزندان خود می‌داند!

شبکه های اجتماعی ویدیویی از این زن اهل فلوریدا به اشتراک گذاشته اند. او می گوید که این دو ببر همانند فرزندانش هستند، با این تفاوت که "چهار دست و پا" راه می روند!

این زن که "جانیس هالی" نام دارد، از 20 سال پیش، با دیدن یک آگهی درباره گذراندن دوره آموزشی پرورش حیوانات وحشی و کسب مهارتهای لازم برای برقراری ارتباط با آنها، به ببرها توجه خاصی نشان داد و تصمیم گرفت این دوره های آموزشی را بگذراند.

پس از آن جانیس هالی متوجه شد که به ببرها بسیار علاقمند است و از این رو پس از گذشت دو سال از دوره آموزشی خود، تصمیم گرفت که دو ببر خریداری کرده و با آنها در خانه زندگی کند. اینک "سابر" و "جاندا" در منزل این زن در شهر داونپورت در ایالت فلوریدای امریکا زندگی می کنند.

وزن هر یک از این دو ببر بنگالی 270 کیلوگرم است، اما جانیس از این بابت هیچ نگرانی ندارد و به دو "فرزند" خود را با دستانش غذا می دهد و جالب این که "سابر" فقط در آغوش جانیس می تواند به خواب برود!..

خودتان ببینید و قضاوت کنید!


ویدیو مرتبط :
واکنش عجیب دو زن آمریکایی به تمام شدن غذا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: لبـاس عجیب یک هنرمند زن در جشنواره فیلم فجـر




عکس: لبـاس عجیب یک هنرمند زن در جشنواره فیلم فجـر

لبـاس عجیب یک هنرمند زن در جشنواره فیلم فجـر

 

اخبار, جشنواره فیلم فجـر

اخبار فرهنگی - روزنو